AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Syns det er så rart med alle selfies folk tar av seg selv. Er de så glad i å dele ut, eller se på, bilder av seg selv. Det virker som folk i dag stadig må dokumentere seg selv – hvert smil, hver vinkel, hvert øyeblikk. Jeg unngår det hvis jeg kan. Jeg har ikke bilder av meg selv på veggen heller da. Det føles… merkelig selvopptat. Vil ikke se bilder av meg selv. Syns dette selfies greiene er så rart. Kanskje jeg er gammel? Anonymkode: 50e26...bf7 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg tar selfies men poster de ikke noe sted. Byttet relativt ofte profilbilde da jeg hadde Facebook. Er vel naturlig det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 6 minutes ago, Worriesome Plenty 2 said: Byttet relativt ofte profilbilde da jeg hadde Facebook. Er vel naturlig det? Jeg har ikke profilbilde på Facebook. Anonymkode: 50e26...bf7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er da ikke alle som driver på slik. Det er ingenting galt med å legge ut noen selfies. Hvis man har så store problemer med at folk ser hvordan man ser ut så kan man jo ikke gå ut av døren og se folk. Det kan selvsagt bli i overkant mye, men føler de er i et mindretall de som driver på slik. Helst de som er veldig unge. Anonymkode: a09f8...b7e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.