Gå til innhold

Er du glad i å se på bilder av deg selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er så rart med alle selfies folk tar av seg selv. Er de så glad i å dele ut, eller se på, bilder av seg selv. Det virker som folk i dag stadig må dokumentere seg selv – hvert smil, hver vinkel, hvert øyeblikk. Jeg unngår det hvis jeg kan. Jeg har ikke bilder av meg selv på veggen heller da. Det føles… merkelig selvopptat. Vil ikke se bilder av meg selv. Syns dette selfies greiene er så rart. Kanskje jeg er gammel?

Anonymkode: 50e26...bf7

Videoannonse
Annonse
Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg tar selfies men poster de ikke noe sted. Byttet relativt ofte profilbilde da jeg hadde Facebook. Er vel naturlig det?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutes ago, Worriesome Plenty 2 said:

Byttet relativt ofte profilbilde da jeg hadde Facebook. Er vel naturlig det?

Jeg har ikke profilbilde på Facebook.

Anonymkode: 50e26...bf7

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke alle som driver på slik. Det er ingenting galt med å legge ut noen selfies. Hvis man har så store problemer med at folk ser hvordan man ser ut så kan man jo ikke gå ut av døren og se folk. 

Det kan selvsagt bli i overkant mye, men føler de er i et mindretall de som driver på slik. Helst de som er veldig unge.

Anonymkode: a09f8...b7e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...