AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg bruker alltid vanlige, blå jeans. Unntaket er når jeg skal pynte meg og være fin. Da blir det sort bukse. Anonymkode: 836e4...aa1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Joggebukser. Er overvektig så føler meg ikke komfortabel i annet. Anonymkode: db8f6...e90 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden * Hvilken type bukser går du med til vanlig? Anonymkode: 836e4...aa1 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Dressbukser. Blå eller grå som regel. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Svarte eller blå stretch-dongeri. Ev. turbukser. Har noen penere bukser, men bruker stort sett kjoler. 0 Siter
Osten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Dongeri, svarte tykke bukser, strikka bukser og myke kosebukser hjemme. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden Jeans ute, joggebukser inne. 0 Siter
Glitter Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden (endret) Går mye i treningstights. Når jeg skal se litt mer ordentlig ut så går jeg i svart tettsittende bukse. Endret 23 minutter siden av Glitter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.