Gå til innhold

Hva kjøper man i julegave til de som har alt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så vidt begynt å tenke på julegavene og jeg har som vanlig ett par tanter og onkler samt min far som ikke ønsker seg noe og har "alt". Hva er fine gaver å gi til de?

Anonymkode: 5a44a...9a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mat. Noe du vet at de liker ekstra godt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har så vidt begynt å tenke på julegavene og jeg har som vanlig ett par tanter og onkler samt min far som ikke ønsker seg noe og har "alt". Hva er fine gaver å gi til de?

En liten kurv med noe godt (marsipan, ekstra fin sjokolade, kaffe, et blad om de leser noe spesielt). Alltid koselig å få.

AnonymBruker
Skrevet

Opplevelser? Kino- eller teaterbillett. Eller middag for to på en restaurant.

Anonymkode: 044c7...209

AnonymBruker
Skrevet

Forbruksvarer er flotte gaver å gi. Et fenalår f eks? 

Anonymkode: 04722...9ba

AnonymBruker
Skrevet

Flax lodd.

Anonymkode: ea79b...db8

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://www.spekebua.no/products/trollpakke2025

Sjekk ut denne. Spekepølser og annet mat og julesnop. Veldig populært hos mange, og dem har flotte tilbud og nå før jul. 

Anonymkode: 04722...9ba

Der bestilte jeg julegaver fra før når vi kjøpte det. 

Skrevet

Støtter forslaget om en "kurv" med ting som typisk er såpass luksus at man sjelden unner seg det, altså sånn litt finere enn det man kjøper selv. Men det forutsetter jo at du vet litt om hva de liker.

Alternativt et relativt "åpent" gavekort som kan brukes på opplevelser, f.eks. fra Ticketmaster. Forutsatt at de bor i rimelig avstand til et sted med litt å velge i på kulturtfronten. Det er enkelt å sjekke hva et slikt kort kan brukes til i nærmeste by, på hjemmesiden til TM. 

AnonymBruker
Skrevet

Ulltrøye/ullsokker. Støtter opp om de som har skrevet matvarer. Spekemat er toppen.

Anonymkode: 8cab6...d96

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

mat, gavekort, god kaffe/matoljer, litt sånn mer fancy ting i stedet for det man kjøper til vanlig, god sjokolade, vin (så fremt det ikke blir helt feil så klart), 

Anonymkode: 90d99...7d9

Skrevet

Støtter forslag om å gi mat, drikke eller annet som kan brukes opp. Fordel om man kjenner mottaker litt og vet hva de liker. Selv er jeg f.eks ikke så begeistret for spekemat, men ville blitt glad for en god olivenolje eller en flaske vin.

Skrevet

Selv blir jeg glad for gode hudprodukter - av typen dusjolje og fet krem som kan brukes til hender og føtter - dvs. noe som kan brukes til flere ting.  Problemet med denne typen gaver er jo at det er en fordel å vite noe om hva den som skal få gaven liker. 

Men et par av mine favoritter:

Økologisk Sheasmør 150g | Kroppspleie | L'Occitane – L'Occitane Norge

Almond Shower Oil 500 ml | Bestselger | Dusjolje | L'Occitane – L'Occitane Norge

UtakknemligDiva
Skrevet

Gavekort (f.eks. Normal, kommer an på alder og kjønn). 

Moe du vet de liker, forbruksvarer, feks kaffe i gavepakke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...