AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Har så vidt begynt å tenke på julegavene og jeg har som vanlig ett par tanter og onkler samt min far som ikke ønsker seg noe og har "alt". Hva er fine gaver å gi til de? Anonymkode: 5a44a...9a0 0 Siter
Lillemus Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har så vidt begynt å tenke på julegavene og jeg har som vanlig ett par tanter og onkler samt min far som ikke ønsker seg noe og har "alt". Hva er fine gaver å gi til de? Anonymkode: 5a44a...9a0 En liten kurv med noe godt (marsipan, ekstra fin sjokolade, kaffe, et blad om de leser noe spesielt). Alltid koselig å få. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Opplevelser? Kino- eller teaterbillett. Eller middag for to på en restaurant. Anonymkode: 044c7...209 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Forbruksvarer er flotte gaver å gi. Et fenalår f eks? Anonymkode: 04722...9ba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden https://www.spekebua.no/products/trollpakke2025 Sjekk ut denne. Spekepølser og annet mat og julesnop. Veldig populært hos mange, og dem har flotte tilbud og nå før jul. Anonymkode: 04722...9ba 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.