AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vi står i en vanskelig livssituasjon med en ungdom og er tilbudt veiledning av barnevernet. Anonymkode: 5a389...f7f 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden At de er ganske tafatte og gir lite hjelp. Bare henlegger saken hver gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (2 minutter siden): At de er ganske tafatte og gir lite hjelp. Bare henlegger saken hver gang. Å, henlegger som i at du ikke får hjelp når du ber om det? Anonymkode: 5a389...f7f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Veldig bra. Hadde tatt i mot all mulig hjelp, men om hjelpen faktisk hjelper er noe annet. Det vanskelige er at man gjerne ikke har NOEN andre alternativer. Anonymkode: b4be0...801 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Veldig bra. Hadde tatt i mot all mulig hjelp, men om hjelpen faktisk hjelper er noe annet. Det vanskelige er at man gjerne ikke har NOEN andre alternativer. Anonymkode: b4be0...801 Jeg skjønte ikke helt siste setning? Anonymkode: 5a389...f7f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg skjønte ikke helt siste setning? Anonymkode: 5a389...f7f Hvilke andre alternativer har du enn å få hjelp av bv. Hvor ellers kan du gå/ hva kan du gjøre? Anonymkode: b4be0...801 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvilke andre alternativer har du enn å få hjelp av bv. Hvor ellers kan du gå/ hva kan du gjøre? Anonymkode: b4be0...801 Nå skjønner jeg. Vi har et annet alternativ. Men det blir ikke veiledning slik som i bv. Mer støttesamtaler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.