Gå til innhold

Kvinnelig renholder i herregarderoben - Hva med mannlig renholder i damegarderoben?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde noe litt rart på treningssenteret her om dagen.

Skulle bare hente jakken min i garderoben da en vaskedame kom inn og begynte å vaske, mens flere menn sto og skiftet – noen helt nakne.

Hadde vel blitt reaksjoner om en mann gjorde det samme i kvinnegarderoben?

Anonymkode: e1846...086

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skulle bare hente jakken min i garderoben da en vaskedame kom inn og begynte å vaske, mens flere menn sto og skiftet – noen helt nakne.

syns de burde vaske når det er tomt der. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja kvinner er mer sensitive for slikt som regel.

Å ha 2 renholdere blir unødvendig dyrt, så at kvinnen rengjører både herre og kvinnegarderoben er mest praktisk ofte

Menn pleier ikke å ha noe problem med frøkener i garderoben sin :) 

Offtopic, men, bare nysgjerrig, er du et menneske ?

Anonymkode: 3cc14...8fd

AnonymBruker
Skrevet
8 minutes ago, AnonymBruker said:

Offtopic, men, bare nysgjerrig, er du et menneske ?

Det var et merkelig spørsmål. Tror du det er bots løse her?

Anonymkode: b9637...290

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det var et merkelig spørsmål. Tror du det er bots løse her?

Nei er nok bare jeg som surrer, var en fyr som gjorde noe eksakt likt før (adferd, ikke tema) men virket ikke som det var han her (usikker) 

Så i min hjerne var logikken slik. 1 person som gjør 2 snodige ting = normalt. 2 personer som gjør 1 snodig ting hver = mistenkelig.

Jeg forvirret nok meg selv med dårlig hukommelse, men TS vet nok hva jeg sikter til tror jeg ;)

Interwebben trenger nok en ny detektiv snart, jeg begynner å bli for gammel og sliten for jobben. Du får ta over ;) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei er nok bare jeg som surrer, var en fyr som gjorde noe eksakt likt før (adferd, ikke tema) men virket ikke som det var han her (usikker) 

Så i min hjerne var logikken slik. 1 person som gjør 2 snodige ting = normalt. 2 personer som gjør 1 snodig ting hver = mistenkelig.

Jeg forvirret nok meg selv med dårlig hukommelse, men TS vet nok hva jeg sikter til tror jeg ;)

Interwebben trenger nok en ny detektiv snart, jeg begynner å bli for gammel og sliten for jobben. Du får ta over ;) 

Hva var det fyren gjorde? Nyskjerrig...

Skrevet

Hva er rart med spørsmålet? Jeg har opplevd at det har kommet kvinnelig rengjøingspersonell på offentlige herretoalett. Det er pissoar der, så kan få et glimt av en penis hvis de er heldige.

Skrevet
26 minutes ago, Grendel said:

Det er pissoar der, så kan få et glimt av en penis hvis de er heldige.

Tenker de helst vil unngå det? Men vaskemannen i kvinnegarderoben får kanskje se en tissekone hvis han er heldig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min far jobbet en periode i svømmehallen i Trondheim (Sentralbadet for de som husker så langt tilbake) som en slags vaktmester. En dag skulle han reparere noe i damedusjen og da hadde en kvinnelig ansatt først gått inn og spurt om det var greit for dem at han kom inn. Det var bare voksne damer der da, ingen barn eller ungjenter, og de hadde vært helt uproblematisk for alle - tror han var den som ble mest beklemt. 😂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...