slabbedask Skrevet 30. oktober 2025 Skrevet 30. oktober 2025 Innen kort tid vil vi stå overfor en virkelighet der skillet mellom ekte opptak og fullstendig kunstig genererte scener forsvinner. Vi kan ikke lenger stole blindt på det vi ser. Alt kan fabrikeres, fra taler og nyheter til personlige videoer. Når hvem som helst kan skape en overbevisende falsk virkelighet, blir det stadig vanskeligere å vite hva som egentlig er ekte. 1 Siter
Vhanja Skrevet 30. oktober 2025 Skrevet 30. oktober 2025 Dette skremmer meg og jeg kjenner jeg har lyst å hoppe av det digitale løpet nå. Jeg har vært med på alt fra starten - PC, konsoller, mobiler, smarttelefoner, spill, SoME, ChatGPT... men med dette så kjenner jeg at jeg har nådd min grense. Jeg orker ikke være med lenger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2025 Skrevet 30. oktober 2025 Vhanja skrev (30 minutter siden): Dette skremmer meg og jeg kjenner jeg har lyst å hoppe av det digitale løpet nå. Jeg har vært med på alt fra starten - PC, konsoller, mobiler, smarttelefoner, spill, SoME, ChatGPT... men med dette så kjenner jeg at jeg har nådd min grense. Jeg orker ikke være med lenger. kjøp en enkel hytte i skogen uten vann, strøm og nett da? Anonymkode: 740e3...ee0 0 Siter
Vhanja Skrevet 30. oktober 2025 Skrevet 30. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): kjøp en enkel hytte i skogen uten vann, strøm og nett da? Anonymkode: 740e3...ee0 Ja, for det finnes bare to ytterpunkter i denne verden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2025 Skrevet 30. oktober 2025 Vhanja skrev (40 minutter siden): Ja, for det finnes bare to ytterpunkter i denne verden. Kan jo virke sånn Anonymkode: 740e3...ee0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2025 Skrevet 30. oktober 2025 Teknologien burde vært stoppet på 90 tallet. Anonymkode: 70c8a...793 0 Siter
Vhanja Skrevet 30. oktober 2025 Skrevet 30. oktober 2025 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kan jo virke sånn Anonymkode: 740e3...ee0 Mulig det virker sånn for noen, men er ikke slik i min verden. 0 Siter
Glitter Skrevet 30. oktober 2025 Skrevet 30. oktober 2025 Liker det ikke jeg heller. Nå begynner jeg å bli skeptisk til hver video som virker litt rar. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. oktober 2025 Skrevet 30. oktober 2025 ja det er skremmende, de florerer jo på FB. 0 Siter
Ekstra Skrevet 30. oktober 2025 Skrevet 30. oktober 2025 slabbedask skrev (12 timer siden): Innen kort tid vil vi stå overfor en virkelighet der skillet mellom ekte opptak og fullstendig kunstig genererte scener forsvinner. Vi kan ikke lenger stole blindt på det vi ser. Alt kan fabrikeres, fra taler og nyheter til personlige videoer. Når hvem som helst kan skape en overbevisende falsk virkelighet, blir det stadig vanskeligere å vite hva som egentlig er ekte. Ja, det er ikke lenger artig å se videoer av litt utrolige ting. Nå vet man jo at det høyst sannsynlig er AI-generert uansett. 2 Siter
Drømmeautomat Skrevet 30. oktober 2025 Skrevet 30. oktober 2025 Jeg syns dette er en god start, men det gjenstår ennå en del før de er realistiske nok til at man ikke lenger kan skille dem fra virkelige filmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.