psykedeliker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Grendel skrev (3 timer siden): "Governments have a responsibility for the health of their peoples which can be fulfilled only by the provision of adequate health and social measures." I samme dokument står det også: "Informed opinion and active co-operation on the part of the public are of the utmost importance in the improvement of the health of the people." Jeg tolker dette som at befolkningen ikke er fritatt for egenansvar på individnivå. Dette gjenspeiles bl.a. i medvirkningsplikten man har som mottaker av AAP. 0 Siter
Grendel Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden psykedeliker skrev (1 time siden): I samme dokument står det også: "Informed opinion and active co-operation on the part of the public are of the utmost importance in the improvement of the health of the people." Jeg tolker dette som at befolkningen ikke er fritatt for egenansvar på individnivå. Dette gjenspeiles bl.a. i medvirkningsplikten man har som mottaker av AAP. Jeg dokumenterer mine egne påstander. Jeg har ikke påstått av at individet ikke har noe ansvar for egen helse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.