AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden https://www.bbc.com/news/articles/cy40jj71243o I Sør Afrika blir hvite gårdbrukere(og andre hvite folk) aktivt jaktet på og forsøkt eliminert fra landet, dette gjennom at staten bruker dem som syndebukker mens de selv er de egentlige synderne som stjeler alle pengene gjennom korrupsjon. Altså svarte kommunister (som hylles av venstresiden i Norge) tar folkets penger gjennom korrupsjon, også sier at det er hvite gårdsbrukere sin skyld at ting går dårlig i landet (selv om det er mer enn nok fruktbart land eid av "svarte" men "ingen" driver gårder på dem fordi de klarere ikke...), og konsekvensen er mange drepte hvite gårdbrukere av sinte borgere som hører på landets politiske ledelse. Hvorfor er det så ille å gi disse menneskene asyl ? Er ikke dette en verdig gruppe asylanter, de kan beviselig dokumentere at lederne i landet er ute etter dem, som Trump viste videoer av mens Sør Afrikanske ledere var i det hvite hus, mens de så på videoene, foran trump 😅 Anonymkode: 673ad...850 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Reaksjonen handler ikke om at de er hvite, men om hvordan saken brukes politisk. Påstanden om at hvite sørafrikanere er systematisk forfulgt er sterkt overdrevet påstås det. Jeg vet ikke hva som er riktig. Ellers må USA få gjøre som de vil for meg. Noe sånt. Anonymkode: 365b4...59d 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg har ikke hørt at hvite diskrimineres i stor grad i SA. Hvis dette er tilfelle bør de få leide til USA.🇺🇸 Tviler på de får det så mye bedre der med mindre de har mye penger… Det er vanskelig å vite, da media i Norge ikke er flinke til å rapportere om rasisme som ikke er fra en hvit mot en farget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.