Gå til innhold

Har du vaksinert deg mot influensa og covid i år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg. Greit å få det gjort. I fjor ble jeg syk allikevel men men.

Anonymkode: 20f16...5b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg har aldri hatt ordentlig influensa og aldri vaksinert meg mot det. Covid-vaksinen tok jeg alle tre av under pandemien, fikk ikke covid men ble ganske sjaber av vaksinen i flere måneder. 

Skrevet (endret)

Jeg har vaksinert meg mot influensa. Litt tilfeldig at jeg ikke også har vaksinert meg mot covid. Har gjort det minst fire ganger før.

Endret av Ekstra
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal vaksinere meg neste uke mot influensa og lungebetennelse. 

Anonymkode: c9693...25c

Skrevet

Det gjør jeg aldri. Har heller aldri hatt influensa eller covid.

AnonymBruker
Skrevet
slabbedask skrev (12 minutter siden):

Det gjør jeg aldri. Har heller aldri hatt influensa eller covid.

Tok du ikke engang de første to koronavaksinene?

Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Tok du ikke engang de første to koronavaksinene?

Nei.

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg har vaksinert meg mot influensa. Får den på jobb.

Skrevet

Tok de tre første covid-vaksinene og flere blir det ikke, min venninne ble skikkelig dårlig av den tredje hun tok. Influensa har jeg aldri vaksinert meg mot, har nettopp vært dårlig en uke og regner med det var en influensa.

Skrevet

Har vaksinert meg mot influensa og lungebetennelse, men ikke covid (tok covid vaksine under pandemien da)

Har tidligere hatt influensa og var skikkelig dårlig, så det vil jeg helst ikke ha noe mer.

Skrevet

Jeg har vaksinert meg mot influensa.  Lungebetennelse ble jeg vaksinert mot for tre år siden, men den varer vel i fem år.  

Skrevet

Nei enda flere sprøyter med covid vaksine gidder jeg ikke.

Skrevet

Vi kan ta influensavaksine på jobb (mot betaling), så jeg har tatt den etter at det tilbudet kom. Veldig lettvint, og jeg reagerer aldri på vaksiner. 

Covidvaksine har jeg ikke tatt i år, jeg tar de som anbefales for min aldersgruppe. Husker ikke om jeg har tatt tre eller fire totalt. 

Jeg hadde en mild variant av influensa mot slutten av 1980-tallet, det er vel den eneste gangen jeg har hatt noe som likner influensa som voksen. Jeg ble smittet av covid i 2021, i form av en liten forkjølelse.

I fjor vinter tok jeg pneumokokkvaksine på et apotek, siden den er anbefalt i min alder. Den varer heldigvis i mange år. Jeg har aldri hatt lungebetennelse og er generelt svært lite syk. 

Skrevet

Nei det har jeg aldri gjort. Har generelt sett et veldig sterkt immunforsvar og er mer eller mindre aldri syk. Det kan selvfølgelig skje, men ikke på mange mange år. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...