Gjest rugsprø med lettost Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg prøver å gå ned noen kilo. Har (nesten) sluttet å spise godteri, men merker det er hardt å gå forbi snopehyllene på butikken. Har vurdert å ta cromtabletter for å dempe suget. Har brukt de ved en tidligere anledning og syntes de hjalp. Det jeg lurer på er når på døgnet bør jeg ta dem for at jeg skal få best virkning av de? Hva med vitamintabletter? Når bør de tas for å gi best virkning? Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hei på deg, For noen hjelper krom mot søtsug, for andre ikke. Det er også lite studier som viser at krom hjelper til med vekttap. For å maksimere opptaket av krom, anbefaler jeg deg å ikke ta det sammen med et evt jern tilskudd. Det kan se ut til at disse to kondurrerer om opptaket fra tarmen. Multivitaminer bør du sammen med et måltid – gjerne frokosten. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.