Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er redd for døden. Mest fordi jeg aldri kommer til å vite når det skjer eller hvordan men også fordi den uvissheten selve døden er, at man ikke vet hvordan døden er eller hva som er etter døden. Jeg tror jo egentlig at det ikke er noe etter man er død, men det skremmer meg likevel å ikke vite.

Noen andre som føler på det samme eller som bare har noen gode råd til hvordan man kan slutte å være redd? Jeg føler jo at av og til påvirker det meg mer enn det burde.

Anonymkode: 16700...883

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg ikke er deprimert er jeg veldig redd døden. Tenker på den hver dag. Redd for å være ingenting i all evighet. Nå blir jeg presset og da blir jeg veldig urolig. 

Skulle ønske jeg ikke var redd for døden, men er 34 nå og det går ikke over. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Når jeg ikke er deprimert er jeg veldig redd døden. Tenker på den hver dag. Redd for å være ingenting i all evighet. Nå blir jeg presset og da blir jeg veldig urolig. 

Skulle ønske jeg ikke var redd for døden, men er 34 nå og det går ikke over. 

Leit å høre at du sliter med det samme. Det går kanskje an å bli mindre redd for døden? Håper jeg i alle fall. Men har ingen anelse om hvordan.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Leit å høre at du sliter med det samme. Det går kanskje an å bli mindre redd for døden? Håper jeg i alle fall. Men har ingen anelse om hvordan.

Aner ikke. Min mor sier det kommer med alderen. Men da burde det jo komme snart. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Aner ikke. Min mor sier det kommer med alderen. Men da burde det jo komme snart. 

Åja. Har du alltid vært redd for døden? Jeg har alltid vert redd, men det har faktisk blitt litt verre siste årene egentlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Åja. Har du alltid vært redd for døden? Jeg har alltid vert redd, men det har faktisk blitt litt verre siste årene egentlig.

Ja. Lå våken av skrekk om nettene som fireåring. Ja man nærmer seg jo døden for hvert år.

Skrevet
Glitter skrev (18 minutter siden):

Ja. Lå våken av skrekk om nettene som fireåring. Ja man nærmer seg jo døden for hvert år.

Det er sant. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...