Gå til innhold

Hva var det mest positive som skjedde deg i dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva var det mest positive som skjedde deg i dag?

For meg var det en koselig telefonsamtale med faren min.

Anonymkode: b55ff...c29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å være på jobb og å spise middag med datteren min.

Anonymkode: 9ccf5...4be

AnonymBruker
Skrevet

At jeg klarte å ta t-banen i rushtiden. Har voldsom angst for offentlig transport og særlig tunneler, holder på med eksponering. 

Anonymkode: 0a759...eaa

Drømmeautomat
Skrevet

Å kunne gå langs en strandpromenade og se og høre Middelhavet (ferie, ikke hver dag). At jeg matcha med ei veldig fin engelsk jente her nede og skal på date med henne i morra.

Skrevet

Mange gode klemmer av sønnen min. 🩵

Skrevet

Jeg har vært på en fin konsert alene i kveld. Det er min egen lille hemmelighet at jeg foretrekker å gå på konsert og forestillinger alene.

Skrevet

Besøk av mitt barnebarn på 6 år, og at jeg i kveld skal spille inn noe musikk sammen med gode musikere. 

Skrevet

Så langt har dagen bestått av jobb og vært helt på det jevne, men kvelden er ung :D 

AnonymBruker
Skrevet

Å komme meg ut i frisk luft, og på en rolig treningstime 🙏

påskelilje
Skrevet

I går var det at jeg gjennomførte et fryktelig vanskelig møte på jobb. Var godt forberedt. 11 timers dag på jobb.

Har vært helt utslitt etterpå. Sov bare få timer i natt,  og nå kjenner jeg meg syk, med vondt i halsen og tett  nese og hode. Akkurat som om kroppen klarte å holde sykdommen unna til i dag.

Det beste i dag? Fikk skrevet utkast til referat fra møtet i natt 😄 Ellers er jeg sjeleglad for en helg uten planer!

stjernestøv
Skrevet

Meg og sønnen besøkte foreldrene mine sammen, kjekt å se dem men står ikke helt bra til. og lagde middag til meg og sønnen så så vi på dexter. 

AnonymBruker
Skrevet

Var nachos med yngste barnet mitt i dag. 

Anonymkode: 217ac...267

Nicklusheletida
Skrevet

Det beste som har skjedd meg i dag, er den gode samvittigheten etter en fjelltur på ca 16 km og gleden over å fange fine bilder i strålende sol uten sky på himmelen. Fortsatt høstfarger med snø på toppene. 

AnonymBruker
Skrevet

At jeg klarte å hvile et par timer med ro i hodet og kroppen, nesten så jeg lå og døste. 

Skrevet

I går, mandag, var det beste som skjedde at jeg fikk veldig mye ros fra en kollega. 

Dagen i dag er ennå ung, men det beste hittil i dag var kaffe på senga fra mannen :)

Skrevet

Jeg har vært på yoga og det var deilig.  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trent på SATS, var så utrolig tungt både før og underveis, og så kommer godfølelsen etterpå 🙏

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte meg favoritt smågodtet selv om det bare er tirsdag.

Anonymkode: b55ff...c29

Skrevet

Det mest positive som har hendt i dag, er at jeg har kommet igang igjen med å trene. Har vært å svømt i 1 time. Er så fornøyd og har skikkelig godfølelse😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...