AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg er 30 år, men ser mer ut som jeg er rundt 18 år. Jeg er lav, overvektig, bruker ikke sminke og går stort sett i joggebukse. Jeg tenker kanskje lære meg å sminke meg og gå til innkjøp av mer ordentlige klær. Hva mer kan jeg gjøre? Anonymkode: 73cdc...c21 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg er 30 år, men ser mer ut som jeg er rundt 18 år. Jeg er lav, overvektig, bruker ikke sminke og går stort sett i joggebukse. Jeg tenker kanskje lære meg å sminke meg og gå til innkjøp av mer ordentlige klær. Hva mer kan jeg gjøre? Anonymkode: 73cdc...c21 Du trenger ikke å se ut som andre enn deg selv. Personlig går jeg aldri i joggebukse. Anonymkode: 83f11...dbe 0 Siter
Sokk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 30 år, men ser mer ut som jeg er rundt 18 år. Jeg er lav, overvektig, bruker ikke sminke og går stort sett i joggebukse. Jeg tenker kanskje lære meg å sminke meg og gå til innkjøp av mer ordentlige klær. Hva mer kan jeg gjøre? Anonymkode: 73cdc...c21 Hvis du går mye ned i vekt vil du trolig få flere rynker og se eldre ut. Men det er jo ikke så enkelt nødvendigvis. Hvis du ikke trenger å se gammel/eldre ut, men bare mer «voksen» tenker jeg du bare må skaffe deg mer ordentlige klær. Du trenger ikke sminke deg for å se ordentlig ut, bare vær velstelt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Anlegg skjegg. Anonymkode: efa55...39b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.