Worriesome Plenty 2 Skrevet 7. november 2025 Skrevet 7. november 2025 Krystallnatta er en vond dag for det jødiske miljøet. Det ville vært naturlig at markeringen foregikk på deres premisser, men nei da. Dette bestemmes av antirasistisk senter og mye av venstreradikale. Hvorfor er det greit? https://www.nrk.no/trondelag/jodiske-meinigheiter-bekymra-for-_jodefiendtlegheit_-i-antirasistisk-senters-krystallnattmarkering-1.17641852 0 Siter
psykedeliker Skrevet 7. november 2025 Skrevet 7. november 2025 Worriesome Plenty 2 skrev (3 minutter siden): Hvorfor er det greit? Det er greit fordi israelske aktivister sidestiller antisemittisme med antisionisme, og oppfører seg deretter. 0 Siter
Grendel Skrevet 7. november 2025 Skrevet 7. november 2025 .Jeg tror ikke på at antirasistisk senter bryr seg om antisemittisme. Da ville de klart å la dette ene arrangementet handle dagen handle overgrep mot jøder. 1 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 8. november 2025 Forfatter Skrevet 8. november 2025 Det er merkelig hvor lite respons saker om urettferdighet mot jøder får. Hadde dette vært om en annen gruppe så ville det blitt ramaskrik. Jeg mener å huske noe om ca 800 norske jøder bli drept av nazistene. Langt værre enn noen annen etnisk gruppe har blitt utsatt for i Norge. Meget betenkelig at ‘antirasisitisk’ senter skal drive rasisme. Men ideologisk er de vel ikke antirasister i ordets rette mening. Snarere en samling besserwissere som skal fremme sitt narrativ. 0 Siter
Grendel Skrevet 8. november 2025 Skrevet 8. november 2025 Worriesome Plenty 2 skrev (3 timer siden): Det er merkelig hvor lite respons saker om urettferdighet mot jøder får. Hadde dette vært om en annen gruppe så ville det blitt ramaskrik. Jeg mener å huske noe om ca 800 norske jøder bli drept av nazistene. Langt værre enn noen annen etnisk gruppe har blitt utsatt for i Norge. Meget betenkelig at ‘antirasisitisk’ senter skal drive rasisme. Men ideologisk er de vel ikke antirasister i ordets rette mening. Snarere en samling besserwissere som skal fremme sitt narrativ. Jeg synes først og fremst deg er smakløst. Jeg tror ikke de forstår det selv. Man bruker ikke en minnemarkering om Utøya til å ta opp andre ting man er mer opptatt av. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november 2025 Skrevet 9. november 2025 Minnemarkering i lag med palestinaaktivister, ja. Støre klarer visst ikke å gjøre den minste lille ting riktig. Anonymkode: bbba8...d42 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.