Gå til innhold

Gratulasjoner på Facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Lady HM skrev (4 minutter siden):

Så ingen har dere har tatt kontakt, men det er hennes skyld? Hva slags tankegang er det da??

Jeg er skuffet av noen hun har gjort mot meg derfor har ikke jeg tatt kontakt. Så jeg har min grunn. 

Anonymkode: 44a2d...8cb

Videoannonse
Annonse
UtakknemligDiva
Skrevet

Hvordan vet du at du ble droppet? Kanskje det bare var du som tok det den veien.

Gratulasjoner på fb er veldig overfladisk. Nå får man varsel og du kan bare trykke på en setning, så de skriver ikke engang til deg hele tiden, men bare trykker et klikk. Og kanskje for å få det til å se ut som vennskapet deres er ok, for andre sin del, for å slippe evt spørsmål om dere ikke er venner lenger kan også være en grunn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er skuffet av noen hun har gjort mot meg derfor har ikke jeg tatt kontakt. Så jeg har min grunn. 

Men hvis du ikke vil kontakte henne, ikke vil prate med henne, er skuffet over henne og mener at hun er en person som vil gratulere for å være jævlig (selv om jeg ikke helt forstår den logikken), så er hun vel ikke en person du ønsker å ha som venn. Så hvorfor ikke bare blokkere henne og gå videre?

Anonymkode: af957...b37

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje hun også har sin grunn?

AnonymBruker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (15 minutter siden):

Hvordan vet du at du ble droppet? Kanskje det bare var du som tok det den veien.

Gratulasjoner på fb er veldig overfladisk. Nå får man varsel og du kan bare trykke på en setning, så de skriver ikke engang til deg hele tiden, men bare trykker et klikk. Og kanskje for å få det til å se ut som vennskapet deres er ok, for andre sin del, for å slippe evt spørsmål om dere ikke er venner lenger kan også være en grunn.

Dette sist du skriver har jeg og tenkt. Limt inn og bare gjort for at andre skal se. Hadde det vært noe annet og genuint hadde hun gjort det annerledes. 

Hun har ikke gitt meg en lyd på 6 mnd. Kan ikke bli klarere. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kanskje hun også har sin grunn?

Kanskje. Men hvorfor gratulere? Synes det er dårlig gjort. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hun har vel sin grunn hun også, hvorfor er din grunn noe bedre enn hennes? Er du ikke i stand til å se en ting fra to sider?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje. Men hvorfor gratulere? Synes det er dårlig gjort. 

Du synes det er dårlig gjort at en venninne gratulerer deg på Facebook? Du anklager henne for å ha droppet deg som venninne fordi hun ikke har tatt kontakt på seks måneder, men du har heller ikke tatt kontakt med henne?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du synes det er dårlig gjort at en venninne gratulerer deg på Facebook? Du anklager henne for å ha droppet deg som venninne fordi hun ikke har tatt kontakt på seks måneder, men du har heller ikke tatt kontakt med henne?

Venninnen har jo her nettopp strakt ut en hånd og forsøkt å ta kontakt. Jeg klarer ikke å skjønne hvordan TS kan få dette til å bli en negativ ting...

Lurer på hva denne venninnen har gjort?

AnonymBruker
Skrevet
Lady HM skrev (22 minutter siden):

Venninnen har jo her nettopp strakt ut en hånd og forsøkt å ta kontakt. Jeg klarer ikke å skjønne hvordan TS kan få dette til å bli en negativ ting...

Lurer på hva denne venninnen har gjort?

Det er ikke sikkert det er at hun strakte utvendig hånd. Det kan være motsatt. For å være stygg/håne. Jeg tok det mer sånn. Hadde hun ville gjort det som noe fint ville hun tatt kontakt for lenge siden eller i hvert fall ikke på Facebook, men privat. Hva vil hun? Mest sannsynlig ingenting.

Skrevet

Det er ikke sikkert det er at hun strakte utvendig hånd. Det kan være motsatt. For å være stygg/håne. Jeg tok det mer sånn. Hadde hun ville gjort det som noe fint ville hun tatt kontakt for lenge siden eller i hvert fall ikke på Facebook, men privat. Hva vil hun? Mest sannsynlig ingenting.

Nei, du har nå bestemt deg for å være såpass negativ, så da spiller det jo ingen rolle hva noen andre mener. Men da er det liten vits i å lure på hva andre mener om saken, da eller?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke sikkert det er at hun strakte utvendig hånd. Det kan være motsatt. For å være stygg/håne. Jeg tok det mer sånn. 

Ja, tenk å gjøre noe så ondskapsfullt som å gratulere deg med dagen !

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Den eneste måten å finne det ut på er jo å kontakte henne og spørre. 

Hvis du ikke er interessert i å prate med henne og du er overbevist om at hun vil være stygg, hva var da din hensikt med tråden? Og hvorfor da ikke bare blokkere henne, hvis du mener hun er i stand til å være en så fæl person?

AnonymBruker
Skrevet

Den eneste måten å finne det ut på er jo å kontakte henne og spørre. 

Hvis du ikke er interessert i å prate med henne og du er overbevist om at hun vil være stygg, hva var da din hensikt med tråden? Og hvorfor da ikke bare blokkere henne, hvis du mener hun er i stand til å være en så fæl person?

Jeg får den følelsen av at det ikke var genuint eller for å være hyggelig. 

Hensikten med tråden var å høre andres tanker om saken. 

AnonymBruker
Skrevet
Lady HM skrev (13 minutter siden):

Nei, du har nå bestemt deg for å være såpass negativ, så da spiller det jo ingen rolle hva noen andre mener. Men da er det liten vits i å lure på hva andre mener om saken, da eller?

Er klar over at jeg er litt negativ her, men og derfor jeg ville høre her hva andre tenkte. 

AnonymBruker
Skrevet
Babette skrev (13 minutter siden):

Ja, tenk å gjøre noe så ondskapsfullt som å gratulere deg med dagen !

Kan det tenkes at det var ondskapsfullt gjort? Litt sånn vil egentlig ikke ha noe med deg å gjøre, men jeg gratulerer deg for at andre skal se.  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får den følelsen av at det ikke var genuint eller for å være hyggelig. 

Hensikten med tråden var å høre andres tanker om saken. 

Hvilke tanker gjør du deg nå som du ser hva andre tenker om saken?

AnonymBruker
Skrevet

Sukk, jeg er glad fjortis tida for lengst er et tilbakelagt stadium. 

Anonymkode: 1453e...91b

Skrevet

Kan det tenkes at det var ondskapsfullt gjort? Litt sånn vil egentlig ikke ha noe med deg å gjøre, men jeg gratulerer deg for at andre skal se.  

Hva kommer du til å gjøre i mai da, når venninnen din har bursdag? Gratulere henne på Facebook, eller ikke? Og hvis du skal, er det bare for å være ondskapsfull?

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg trodde du skjønte at innlegget mitt var ironisk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...