Gå til innhold

Gratulasjoner på Facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Lady HM skrev (49 minutter siden):

Hva kommer du til å gjøre i mai da, når venninnen din har bursdag? Gratulere henne på Facebook, eller ikke? Og hvis du skal, er det bare for å være ondskapsfull?

Vet ikke hva jeg gjør når hun har dag. Om ting er likt er det ikke sikkert jeg gratulerer. Hvorfor når hun ikke vil ha noe med meg å gjøre? 

Anonymkode: 44a2d...8cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hvilke tanker gjør du deg nå som du ser hva andre tenker om saken?

Anonymkode: af957...b37

Greit å høres andres meninger. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Greit å høres andres meninger. 

Men du er fortsatt overbevist om at hun er slem som ikke tar kontakt, mens du ikke er slem for å ikke ta kontakt?

AnonymBruker
Skrevet
Babette skrev (11 minutter siden):

Jeg trodde du skjønte at innlegget mitt var ironisk. 

Det kan tolkes ironisk, men det er ikke nødvendigvis. Det kan faktisk være hun ikke gjorde det for å være hyggelig da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan tolkes ironisk, men det er ikke nødvendigvis. Det kan faktisk være hun ikke gjorde det for å være hyggelig da. 

Men hvis du mener hun er en person som kan oppføre seg så stygt så er vel ikke det noen du ønsker å ha som venn uansett? Så hvorfor bruke mer tid og energi på henne? 

Slett henne på Facebook og gå videre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Innlegget mitt var  i alle fall 100% ironisk ment. 

Jeg tror at enten gjorde hun det for å være hyggelig, eller så gratulerte hun på autopilot, slik mange gjør når det kommer opp varsel om at en fb-venn fyller år. Døde gratuleres også med dagen hvis profilen blir stående.  Skjønner ikke at du gidder å gruble så mye over en slik bagatell. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Men du er fortsatt overbevist om at hun er slem som ikke tar kontakt, mens du ikke er slem for å ikke ta kontakt?

Jeg synes det er henne som burde tatt kontakt og ikke en flåsete gratulasjon på Facebook. Det hjelper ikke når det ikke er genuint. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Men hvis du mener hun er en person som kan oppføre seg så stygt så er vel ikke det noen du ønsker å ha som venn uansett? Så hvorfor bruke mer tid og energi på henne? 

Slett henne på Facebook og gå videre.

Jeg håpte ikke hun var det, men ser at det var hun. Ja, må slutte å bruke energien på dette. Det var ikke noe vennskap. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det er henne som burde tatt kontakt og ikke en flåsete gratulasjon på Facebook. Det hjelper ikke når det ikke er genuint. 

Vi har to alternativer her:

1. Du har rett og hun gjør dette for å være slem. Da sier det veldig mye om henne og du bør slette henne som venn.

2. Hun mente ikke noe vondt med gratulasjonen. Da sier det veldig mye om deg som kan tenke så dårlig om henne og hun bør slette deg som venn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi har to alternativer her:

1. Du har rett og hun gjør dette for å være slem. Da sier det veldig mye om henne og du bør slette henne som venn.

2. Hun mente ikke noe vondt med gratulasjonen. Da sier det veldig mye om deg som kan tenke så dårlig om henne og hun bør slette deg som venn.

Du har rett. Men det får jeg vel ikke vite for det var en ting på Facebook. Og ikke noe personlig. Og det veier ikke opp for det halve året som er gått. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har rett. Men det får jeg vel ikke vite for det var en ting på Facebook. Og ikke noe personlig. Og det veier ikke opp for det halve året som er gått. 

Det halve året har dere begge skyld i. Men hvis du mener så ille om henne, så slett henne og gå videre. For hvis du nekter å prate med henne for å faktisk få svar, så er det jo bortkastet å drive å gruble videre på dette.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det halve året har dere begge skyld i. Men hvis du mener så ille om henne, så slett henne og gå videre. For hvis du nekter å prate med henne for å faktisk få svar, så er det jo bortkastet å drive å gruble videre på dette.

Jeg vil ihvertfall ikke bruke mer energi på det. Ble bare et stikk når jeg så gratulasjonen. Og tanken var med en gang at det ikke var ment fint. Feil eller ikke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...