Gå til innhold

Gratulasjoner på Facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vel, uansett så er det ikke vits for deg å gnage videre på dette hvis du ikke har tenkt å gjøre noe med det. Vennskapet kan ikke ha vært verdt så mye for deg heller, når du ikke er interessert i å prate med henne for å forsøke å løse hva som en måtte være problemet. Da er det jo helt meningsløst å fortsette å skrive innlegg om dette, hvis du allerede har gjort i månedsvis på et annet forum.

Ønsker du å beholde vennskapet, eller i det minste få svar på spørsmålene dine og få fred, så ta kontakt med henne og ta en prat. Ønsker du bare å droppe henne, så slett henne fra SoMe og gå videre. Videre tråder og grubling hjelper deg ikke.

Anonymkode: af957...b37

Synes det er rart å trekke frem ting fra andre forum. Dette må være en annen. Jeg skjønte ikke hva dette gikk i. Uansett rart å skrive om her. 

Enig i at det er enten eller her. Spørsmålet var enkelt hva du ville tenkt med en gratulasjon etter så lang tid. 

Anonymkode: 44a2d...8cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at det var for å være ufin.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Enig i at det er enten eller her. Spørsmålet var enkelt hva du ville tenkt med en gratulasjon etter så lang tid. 

Anonymkode: 44a2d...8cb

Jeg hadde tenkt at det betydde at hun fortsatt ønsket å ha kontakt som venn. Derfor så hadde jeg tatt kontakt med henne for å høre hva som skjer, forklare hva som evt skuffet meg den gang og prate litt om hvorfor ingen av oss tok kontakt de siste seks månedene.

Anonymkode: af957...b37

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...