LGLG Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skjønner. Dere hadde gjort det som en ting bare for å ha gjort det uten at det ligger noe mer i det. Ikke som noe hyggelig sånn egentlig. Jeg tolker det ikke som noe hyggelig da. Heller som et stikk! Anonymkode: 44a2d...8cb Du tolker gratulasjonen på den mest mulig negative måten, hvorfor det? Er dette en person du egentlig innerst inne fortsatt ønsker kontakt med? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg skjønner. Dere hadde gjort det som en ting bare for å ha gjort det uten at det ligger noe mer i det. Ikke som noe hyggelig sånn egentlig. Jeg tolker det ikke som noe hyggelig da. Heller som et stikk! Anonymkode: 44a2d...8cb Folk har jo svart forskjellig, hvorfor fokuserer du bare på de som har svart det mest negative/nøytrale? Hvorfor ignorerer du de som har svart noe mer positivt? Anonymkode: af957...b37 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.