AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 Skrevet 10. november 2025 Noen her som har fått nye venner i voksen alder? Hvor/hvordan møttes dere? Anonymkode: 0517b...39b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 Skrevet 10. november 2025 Gjennom hobbyer og fritidsinteresser. Anonymkode: 8381c...826 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 Skrevet 10. november 2025 En i en lesesirkel, en i en vennegruppe på Facebook, en på et behandlingsopphold Anonymkode: 5ec6e...997 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. november 2025 Skrevet 10. november 2025 Jeg har meldt meg på noen kurs gjennom Frisklivssentralen og det kan anbefales for å bli kjent med folk 0 Siter
påskelilje Skrevet 10. november 2025 Skrevet 10. november 2025 Jeg fikk ei ny bestevenninne for 6 år siden! Vi er blitt så nære! Hun begynte i koret mitt, satte seg ved siden av meg på første øvelse, og kontakten var der umiddelbart! Hun er en del eldre enn meg, så jeg har liksom fått både ei storesøster og bestevenninne i samme person (jeg har selv kun ei lillesøster, og hun har kun en storebror). 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2025 Skrevet 10. november 2025 påskelilje skrev (45 minutter siden): Jeg fikk ei ny bestevenninne for 6 år siden! Vi er blitt så nære! Hun begynte i koret mitt, satte seg ved siden av meg på første øvelse, og kontakten var der umiddelbart! Det der er pussig, noen mennesker kommer man bare aldri innpå, men med andre så klikker det bare umiddelbart, som om man har kjent hverandre hele livet. 😄 1 Siter
påskelilje Skrevet 10. november 2025 Skrevet 10. november 2025 Lillemus skrev (31 minutter siden): Det der er pussig, noen mennesker kommer man bare aldri innpå, men med andre så klikker det bare umiddelbart, som om man har kjent hverandre hele livet. 😄 Ja, det er sant 🥰 Vi er så glade for at vi fant hverandre 😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.