AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hva tenker dere når dere leser overskriften? Anonymkode: 7dc9f...321 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 11 minutes ago, AnonymBruker said: Hva tenker dere når dere leser overskriften? Anonymkode: 7dc9f...321 ??? Anonymkode: 7c889...84b 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden At det må være det offisielle navnet på det hjemmelagde pappflyet noen har bygget nylig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): ??? Anonymkode: 7c889...84b Jeg vet hva en Chatgpt o.l. tolker.. jeg lurte på om mennesker greier å tolke det også. Hvis ingen gjør det må jeg velge en annen overskrift. Jeg hadde ikke lyst å spørre noen jeg kjenner om akkurat dette. Anonymkode: 7dc9f...321 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke lyst å spørre noen jeg kjenner om akkurat dette. Hvorfor ikke? 0 Siter
påskelilje Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Et papirfly eller noe annet hjemmelaget som likner på et fly? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fly dø 300 ? Hvorfor spør du? Anonymkode: 996db...a93 0 Siter
Lillemus Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker dere når dere leser overskriften? Anonymkode: 7dc9f...321 Etter å ha lest svarene du har fått så gjetter jeg på at den peker mot en selvmordspilot som tok med seg 299 til? DIY = Do It Yourself. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.