AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du virker å være en person det er uhyre komplisert å omgås. Tror jeg hadde vært kronisk redd for å "trampe i baret" rundt deg da du med stor sannsynlighet hadde fart opp ved den minste lille ting og blant annet påberopt deg dårlig behandling. Jeg hadde nok gått på eggeskall rundt deg for å unngå kjeft. Men heldigvis slipper jeg å forholde meg til sånne personer. Det blir for manipulerende. Og for mye drama etter min smak. God bedring. Anonymkode: fea0b...806 Så deilig å lese! Tusen takk! Har ingen så mange heldige der! Anonymkode: 0248f...9ca 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk, jeg koser meg. ❤️ Anonymkode: a26fd...065 Så nydelig for deg! Anonymkode: 0248f...9ca 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så nydelig for deg! Anonymkode: 0248f...9ca Ja, det er utrolig hvor bra liv man kan få hvis man slutter å synes synd på seg selv og tar tak i eget liv. Anonymkode: a26fd...065 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.