Gå til innhold

Hva er verst og best her en som lever og ikke har kontakt med eller en som er død?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har foreldre som lever, men som har valgt meg vekk. Oppriktig tror jeg det hadde vært bedre om de ikke levde for da skjønner man ihvertfall grunnen. Tanker her? 

Anonymkode: a44f9...949

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må ha vært svært så bedriten i oppførselen din som har fått egne foreldre til å kutte deg ut..

Anonymkode: ce5c8...e3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Du må ha vært svært så bedriten i oppførselen din som har fått egne foreldre til å kutte deg ut..

Det var det du fikk ut av innlegget? At det er jeg som er en bedriten person. Skjønner. Godt valg av dem da. Takk! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har foreldre som lever, men som har valgt meg vekk. Oppriktig tror jeg det hadde vært bedre om de ikke levde for da skjønner man ihvertfall grunnen. Tanker her? 

Jeg ville prøvd å tenke at det er deres tap, ikke ditt. 

Skrevet

Enig med @Lillemus, men forstår at det kan være vanskelig og vondt når du ikke vet grunnen.

Skrevet
Lillemus skrev (6 timer siden):

Jeg ville prøvd å tenke at det er deres tap, ikke ditt. 

Ut fra TS sitt startinnlegg vil jeg tro at det er begge parter sitt tap.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 23.56):

Jeg skjønner tanken om at det hadde vært følelsesmessig enklere for deg om vedkommende ikke levde, siden det tydeligvis er forelderen som avviser deg og ikke du som avviser. 

En av mine venninner mistet faren sin da hun var 7-8 som følge av kreft.  Moren inngikk et nytt forhold, og da min venninne var 15-16 ble det brudd mellom moren og samboeren.  Min venninne har vært opptatt av hvor mye enklere det var å miste faren enn å miste stefaren - fordi i det første tilfellet var alle enige om hvor trist det var, mens i det andre tilfellet var uoversiktlig og mye konflikt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.11.2025 den 0.16):

Det kan like godt være foreldre som er bedriten. Er noen av de ja.

Skrevet

Skjønner hvordan du tenker og skjønner deg. Kan du tenke at det er dine foreldres tap?   

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være alt mulig rart, så det blir jo bare gjetting da, må nesten spørre dem om du vil vite svaret

Kanskje de er syke/dårlig påvirkning og vil spare deg fra å bli negativt påvirket av dem/tror du vil ha det bedre uten dem

Kanksje de er progressive/woke/kristne/andre ideologier og du ikke matcher deres strenge mal/forvetninger

Anonymkode: 301a0...2e1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...