Gå til innhold

Hva ser du frem til i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvorfor, men har aldri vært spesielt glad i julen, det blir for mye mas rundt og forventninger om å være mye sosial med fjern familie etc. Gleder meg imidlertid stort til mer tid med barna, inkl. pynt av juletre etc., og forhåpentlig noen skiturer.

Videoannonse
Annonse
Nicklusheletida
Skrevet
Ekstra skrev (28 minutter siden):

Vet ikke helt hvorfor, men har aldri vært spesielt glad i julen, det blir for mye mas rundt og forventninger om å være mye sosial med fjern familie etc. Gleder meg imidlertid stort til mer tid med barna, inkl. pynt av juletre etc., og forhåpentlig noen skiturer.

Jeg har alltid likt jula, men de siste årene har jeg likt påsken bedre. I jula er vi avhengig av at alle kommer seg opp tidlig, slik at vi rekker skituren før det blir mørkt. Må ha fast frokosttid for alle. Mørket er litt tungt. Pluss at det blir alt for mye fokus på mat. I påsken er det lysere og mer uteliv. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (15 minutter siden):

Jeg har alltid likt jula, men de siste årene har jeg likt påsken bedre. I jula er vi avhengig av at alle kommer seg opp tidlig, slik at vi rekker skituren før det blir mørkt. Må ha fast frokosttid for alle. Mørket er litt tungt. Pluss at det blir alt for mye fokus på mat. I påsken er det lysere og mer uteliv. 

Ja, mørket gjør det nok tyngre i julen, samt det faktum at deler av familien liker å starte sosiale sammenkomster veldig tidlig, slik at knapt får sett dagslys den dagen.

Nicklusheletida
Skrevet
Ekstra skrev (12 minutter siden):

Ja, mørket gjør det nok tyngre i julen, samt det faktum at deler av familien liker å starte sosiale sammenkomster veldig tidlig, slik at knapt får sett dagslys den dagen.

Vi gjør i fra oss de storfamiliegreiene før jul, slik at vi kan dra på hytta. En ordning alle de andre heldigvis også er fornøyd med. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...