AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hei! Jeg er enslig og har få jeg kan be på middag, men jeg har likevel litt lyst til å bli god på å lage mat og ha det som en slags hobby. Jeg tenker at når jeg uansett må lage meg mat, kan jeg like gjerne legge litt tid i det (jeg er ufør og mye hjemme i utgangspunktet). Så hvordan går man frem for å bli god på å lage mat? Noen som har tips til kokebøker, youtubekanaler eller blogger? Eller bare egne egenerfarte tips? Jeg er stort sett altetende, men er veldig lite avansert på matlagefronten for tiden da det går mest i taco, spaghetti, pizza og andre enkle retter og også mest halvfabrikat da jeg per i dag har det motto at jeg skal bruke minst mulig tid på kjøkkenet, men har nå lyst til å endre dette da til å gi det god tid. Kanskje kan jeg lære meg å like matlaging? Anonymkode: 5a111...186 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det er jo ikke så mye mer avansert enn å lese oppskrifter på nett? Anonymkode: c9f96...f49 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo ikke så mye mer avansert enn å lese oppskrifter på nett? Anonymkode: c9f96...f49 Kanskje ikke? Mulig jeg gjør det mer avansert enn det trenger å være? Kanskje jeg bare trenger finne oppskrifter jeg ønske å lage og øve meg... Anonymkode: 5a111...186 0 Siter
Dorthe Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Jeg har ønsket meg grunnboka til Hellstrøm til jul. Men den greieste kokeboka er faktisk den vi hadde på skolen. 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden Du kan jo kjøpe (eller sikkert låne på biblioteket) Grunnboka til Helstrøm. Der får du opplæring i grunnleggende ting som er lurt å kunne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.