laban Skrevet 12. november Skrevet 12. november (endret) Etter at vi fikk et tilbud om å ta den på jobben, har jeg tatt influensavaksine hvert år. Vi betaler for vaksinen, men kan ta den i våre egne lokaler. Så det er veldig enkelt og tar nesten ingen tid. Årets vaksine tok jeg for et par uker siden. Endret 12. november av laban 0 Siter
Vendi Skrevet 12. november Skrevet 12. november (endret) Sokk skrev (13 minutter siden): Tok den i dag, drop in på apoteket 😊 Det har vi også planer om å benytte oss av. Kjekt. Endret 12. november av Vendi 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november Skrevet 13. november Nope, har aldri tatt den og ser ingen grunn til å begynne med det foreløpig. 0 Siter
Grendel Skrevet 13. november Skrevet 13. november Jeg har tatt den. Vi fikk tilbud om det på jobben og det tok 2 minutter, så hvorfor ikke? 0 Siter
påskelilje Skrevet 13. november Skrevet 13. november Jeg skal ta den, men ble syk i helgen, så jeg må bli helt frisk igjen før jeg kan ta den. 0 Siter
Ekstra Skrevet 13. november Skrevet 13. november Har tatt den via jobben. Dette svarte jeg på for en uke eller to siden også 0 Siter
ISW Skrevet 13. november Skrevet 13. november Har tatt både den og covid-vaksinen. Får førstnevnte dekket av jobben. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. november Skrevet 13. november Nei og har ingen planer om det så langt. Er ikke i jobb og har minimal kontakt med andre så ser ikke vitsen. Anonymkode: 4b1f0...13f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. november Skrevet 13. november Nei pleier ikke ta den og pleier ikke bli syk. 0 Siter
Glitter Skrevet 13. november Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei og har ingen planer om det så langt. Er ikke i jobb og har minimal kontakt med andre så ser ikke vitsen. Anonymkode: 4b1f0...13f Handler du ikke på butikken? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. november Skrevet 13. november nachnoo skrev (5 minutter siden): Har tatt. Anbefaler alle å vaksinere seg. selv de som ikke er så mye med folk? hva er vitsen da? 0 Siter
Vhanja Skrevet 13. november Skrevet 13. november stjernestøv skrev (Akkurat nå): selv de som ikke er så mye med folk? hva er vitsen da? For sin egen del? Man får jo oftere et midlere sykdomsforløp hvis man er vaksinert. Jeg fikk tatt både influensa- og covidvaksine hos fastlegen i går. Jeg skal også ta for lungebetennelse. Fastlegen som sterkt anbefaler meg alle disse, og jeg følger hans råd. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. november Skrevet 13. november Vhanja skrev (5 minutter siden): For sin egen del? Man får jo oftere et midlere sykdomsforløp hvis man er vaksinert. Jeg fikk tatt både influensa- og covidvaksine hos fastlegen i går. Jeg skal også ta for lungebetennelse. Fastlegen som sterkt anbefaler meg alle disse, og jeg følger hans råd. Ok. jeg pleier ikke å få influensa da, kan ikke huske sist jeg hadde det. Er mange år siden. bra å høre på anbefaling fra legen 0 Siter
Babette Skrevet 13. november Skrevet 13. november Nei til begge spørsmål. Jeg har aldri hatt verken covid eller influensa. Men slet med hodepine i flere måneder etter de tre dosene med koronavaksine. Noe jeg ellers aldri har, bank i bordet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.