Gå til innhold

Har du eller skal du ta influensavaksinen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 12e5b...5e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter at vi fikk et tilbud om å ta den på jobben, har jeg tatt influensavaksine hvert år. Vi betaler for vaksinen, men kan ta den i våre egne lokaler. Så det er veldig enkelt og tar nesten ingen tid. Årets vaksine tok jeg for et par uker siden. 

Endret av laban
Skrevet (endret)
Sokk skrev (13 minutter siden):

Tok den i dag, drop in på apoteket 😊

Det har vi også planer om å benytte oss av. Kjekt.

Endret av Vendi
Skrevet

Nope, har aldri tatt den og ser ingen grunn til å begynne med det foreløpig.

Skrevet

Jeg har tatt den. Vi fikk tilbud om det på jobben og det tok 2 minutter, så hvorfor ikke? 

påskelilje
Skrevet

Jeg skal ta den, men ble syk i helgen, så jeg må bli helt frisk igjen før jeg kan ta den.

Skrevet

Har tatt den via jobben.

Dette svarte jeg på for en uke eller to siden også ;) 

Skrevet

Har tatt både den og covid-vaksinen. Får førstnevnte dekket av jobben. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei og har ingen planer om det så langt. Er ikke i jobb og har minimal kontakt med andre så ser ikke vitsen.

Anonymkode: 4b1f0...13f

stjernestøv
Skrevet

Nei pleier ikke ta den og pleier ikke bli syk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei og har ingen planer om det så langt. Er ikke i jobb og har minimal kontakt med andre så ser ikke vitsen.

Anonymkode: 4b1f0...13f

Handler du ikke på butikken? 

Skrevet

Har tatt. Anbefaler alle å vaksinere seg.

stjernestøv
Skrevet
nachnoo skrev (5 minutter siden):

Har tatt. Anbefaler alle å vaksinere seg.

selv de som ikke er så mye med folk? hva er vitsen da? 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

selv de som ikke er så mye med folk? hva er vitsen da? 

For sin egen del? Man får jo oftere et midlere sykdomsforløp hvis man er vaksinert.

Jeg fikk tatt både influensa- og covidvaksine hos fastlegen i går. Jeg skal også ta for lungebetennelse. Fastlegen som sterkt anbefaler meg alle disse, og jeg følger hans råd.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (5 minutter siden):

For sin egen del? Man får jo oftere et midlere sykdomsforløp hvis man er vaksinert.

Jeg fikk tatt både influensa- og covidvaksine hos fastlegen i går. Jeg skal også ta for lungebetennelse. Fastlegen som sterkt anbefaler meg alle disse, og jeg følger hans råd.

Ok. jeg pleier ikke å få influensa da, kan ikke huske sist jeg hadde det. Er mange år siden. 

bra å høre på anbefaling fra legen :) 

Skrevet

Nei til begge spørsmål. Jeg har aldri hatt verken covid eller influensa. Men slet med hodepine i flere måneder etter de tre dosene med koronavaksine. Noe jeg ellers aldri har, bank i bordet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...