Gå til innhold

jeg vil jeg vil...men...hjelp

snuppa25

Anbefalte innlegg

fåååååååår ikke til jeg altså....

Jeg har fått beskjed om at jeg må spise mer...eller det vil si..fått beskjed om at jeg må begynne å spise..pungtum..

Jeg skrev et skjema..hva jeg skulle spise og når...gikk fint de første dagene..men jeg klarer rett og slett ikke å spise så mye på en dag jeg...minst 4 måltider fikk jeg beskjed om...føles som om jeg ikke gjore annet enn å spise.

Nå er jeg tilbake i den gamle ringen igjen..spiser ingenting før jeg lager middag til jentungen og da spiser jeg litt av den sammen med henne..og det var det som blir spist av meg i løpet av dagen.

Det hender jo selvsagt at jeg fåt "matkikk" og eter megselv omtrent ut av hus og hjem men det hører til sjeldenhetene.

Men jeg elsker puddinger...Kan spise meg ihjel på sjokoladepudding..den ligger og roper på meg i butikken...det er jeg sikker på,hehe. Men hvorfor kan jeg spise det og ikke vanlig mat?Eier ikke matlyst...Det er et ork å spise...hvorfor er jeg sånn?

De helgene jeg har barnefri spiser jeg kun hvis noen "døtter" på meg noe hvis jeg er på besøk..Så da hvis jeg ikke er på besøk,så spiser jeg omtrent ikke hele helgen...Skjønner ikke hvordan jeg har blitt sånn..husker ikke når jeg ble sånn.

Hva er galt med meg?????

Håper på råd og ideer og svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp i hvert fall ernæringstilskudd så du får i deg det du trenger. Kan desverre ikke hjelpe deg men kjenner problemstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...