AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg kan være dårlig på å gjøre det selv. Jeg har ikke så veldig behov for å være sosial så det kan gå lang tid mellom hver gang jeg treffer venner. Dagene kan gå fort i en travel hverdag. Anonymkode: c5aeb...8fb Jeg kan forstå det, men gi en liten lyd i mellom gjør du heller? 3 ganger på 1 år synes jeg oppriktig er veldig lite og synes viser lite prioritert. Anonymkode: 268f0...b53 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kan forstå det, men gi en liten lyd i mellom gjør du heller? 3 ganger på 1 år synes jeg oppriktig er veldig lite og synes viser lite prioritert. Anonymkode: 268f0...b53 Jeg har venner jeg treffer sånn ca tre ganger på 1 år. Vi har vært venner i veldig mange år og har et avslappet forhold til hverandre. Så du kan gjerne mene det er lite og at det viser både det ene og det andre. Men ikke sikkert din venninne tenker likt som deg. Anonymkode: c5aeb...8fb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har venner jeg treffer sånn ca tre ganger på 1 år. Vi har vært venner i veldig mange år og har et avslappet forhold til hverandre. Så du kan gjerne mene det er lite og at det viser både det ene og det andre. Men ikke sikkert din venninne tenker likt som deg. Anonymkode: c5aeb...8fb Så bra da! Og når alle er fornøyd er jo det fint. Det kan være rett. Hun har ikke behov for å møte meg så ofte har jeg tenkt. Så hun er helt sikkert fornøyd ja. Anonymkode: 268f0...b53 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.