Gå til innhold

Hvilke planer har du i helga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I morgen skal jeg på fjelltur og søndag blir det nok å lese bok (Gater jeg har levd) og bake noe 😊 Hva med deg?

Anonymkode: 7b276...cec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal overnatte hos mamma hvor ungene også er i helga. På søndag skal vi feire eldste som blir hele 14 år. :) Resten av helgen slapper jeg av foran tv. 

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri planer.

Anonymkode: 0abd1...06b

Skrevet

Ettersom jeg skal ha en underlivsoperasjon til uka og den gjør at jeg ikke kan løfte noe frem til jul, så skal vi vaske litt, skifte til de tunge vinterdynene og henge opp julegardiner + aller siste klargjøring av leilighet som er solgt og skal overleveres kjøper snart. Og muligens bake boller.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg skal ut å kjøpe bakepapir.

Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (1 minutt siden):

Jeg skal ut å kjøpe bakepapir.

😅 Godt med konkrete planer for helga 🤩

Skrevet

Vi har en veldig hyggelig fredagskveld i stua, bare mannen og jeg, etter et par veldig intense uner på jobb. Laget god mat (risotto med rosévin, fiskekraft og laks), og nå planlegger vi vinterferie ❄️❄️❄️

I morgen må jeg på jobben og rydde på kontoret,  for vi skal flytte snart. Må prøve å få til en tur i skogen først. Søndag skal jeg i kirka, og så er det familieselskap om ettermiddagen. 

Skrevet

Skal prøve å få trent i morgen og på søndag skal jeg besøke datteren og hennes familie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...