Gå til innhold

Nå ryktes det altså at Putin sitter på bilder av Donald Trump som utfører oralsex på Bill Clinton

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Javel. Hvorfor ikke? Kommer frem i email utveksling mellom Epstein brødrene. Verden har blitt helt kokko. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro lenger, annet enn at vi lever i en tid der alt er mulig, men ingen ting gir menig.

image.png.cdd9a32ed8761523d07a777ed3e78c48.png

Anonymkode: 35e94...525

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😂

Anonymkode: 3d324...0cf

Skrevet

Nei. Jeg tror ikke på at Trump har sugd Bill Clinton.

Hva er sjansen for at begge de to er interessert i noe sånt OG at det er filmet?

Hva er sjansen for at eposten bare er humor mellom to brødre? 

AnonymBruker
Skrevet

Det som skjedde på Epsteins eiendommer var åpenbart helt vilt - sexorgier, tung rus og overgrep en masse. Hva kunne eventuelt  ikke skje?

Anser likevel det ovenfor beskrevne scenariet som lite sannsynlig, men sier som Montaigne: "Que sais-je?".

Anonymkode: f9022...2e5

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det som skjedde på Epsteins eiendommer var åpenbart helt vilt - sexorgier, tung rus og overgrep en masse. Hva kunne eventuelt  ikke skje?

Anser likevel det ovenfor beskrevne scenariet som lite sannsynlig, men sier som Montaigne: "Que sais-je?".

Nei, det høres totalt usannsynlig ut, men noe må det være siden Trump er helt besatt av å få stoppet publiseringen av Epstein-dokumentene.

Skrevet
slabbedask skrev (16 timer siden):

Nei, det høres totalt usannsynlig ut, men noe må det være siden Trump er helt besatt av å få stoppet publiseringen av Epstein-dokumentene.

Jeg er helt sikker på at det er noe.

Oppførselen til Trump er at han krevde at alt måtte publiseres før valget, mens han desperat holder igjen nå.

Enten er det nære venner som er involvert, eller så er han mer involvert enn han trodde selv. 

Jeg tror ikke det betyr mye for imaget til Trump om det kommer frem at han har hatt sex med voksne prostituerte (ref Stormy Daniels). Det spiller liten rolle for karrieren til Bård Hoksrud at han kjøpte sex i Riga. 

Trump kan ha innsett at noen var mindreårige og fått kalde føtter. Det blir for drøyt for tilhengerne.

Jeg tipper sannheten vil komme frem. 

Skrevet

Jeg er også helt sikker på at mye drøyt har skjedd i miljøet rundt Epstein. Jeg er også helt sikker på Trump er dypt involvert i dette. 

Det er heller ikke usannsynlig at Bill Clinton har svin på skogen i den sammenheng, men som @Grendel synes jeg det høres usannsynlig ut at det i tilfelle skulle vært Trump som gir han en BJ. Men det blir jo morsomme memes av dette, og referanser til Big beautiful bill etc. 

Etter hva jeg har skjønt, er det denne e-postrekken som er opphavet til spekulasjonene: 

IMG_5507.jpeg

Skrevet
morsan skrev (52 minutter siden):

Jeg er også helt sikker på at mye drøyt har skjedd i miljøet rundt Epstein. Jeg er også helt sikker på Trump er dypt involvert i dette. 

Det er heller ikke usannsynlig at Bill Clinton har svin på skogen i den sammenheng, men som @Grendel synes jeg det høres usannsynlig ut at det i tilfelle skulle vært Trump som gir han en BJ. Men det blir jo morsomme memes av dette, og referanser til Big beautiful bill etc. 

Etter hva jeg har skjønt, er det denne e-postrekken som er opphavet til spekulasjonene: 

IMG_5507.jpeg

Som nordmann og utenfor deres interne lingo synes jeg det er vanskelig å forstå tråden.

Donnie Dee er en amerikansk fotballspiller.

Det høres mer ut som det er han de snakker om. 

Skrevet
Grendel skrev (3 timer siden):

Som nordmann og utenfor deres interne lingo synes jeg det er vanskelig å forstå tråden.

Donnie Dee er en amerikansk fotballspiller.

Det høres mer ut som det er han de snakker om. 

Nei, jeg tror ikke Jeffrey Epstein og broren hans snakker om denne fotballspilleren. Du må lese nedenfra og opp. 

Jeffrey Epstein sier han er sammen med Bannon, hvorpå broren skriver: «spør han om Putin har bildene av «Trump blowing Bubba». Dette er av mange tolket som en referanse til oralsex, men diskusjonen går på hvem denne Bubba er. 

Jeffrey svarer: Og jeg som trodde jeg hadde vanskeligheter 

Så skriver broren at Jeffrey og hans venn Donnie kunne laget en nyinnspilling av filmen Get Hard. Den filmen kjenner jeg ikke til, men googlet og ser det er en thrillerkomedie om kriminelle og fengsel mv. 

Jeffrey svarer: You mean Donni Tee. 

Jeg vet jo ikke hva han mente med det, men tee-tee er slang for urin. Jeg tenker derfor dette kan være en referanse til påstandene om at Putin er i besittelse av en video fra et hotellrom i Moskva, hvor han og noen russiske prostituerte var involvering i urinering, og som Putin har brukt som kompromat overfor Trump. 

Så skriver broren at han heller ville vært i Donnie Dee sine sko. Jeg leser Donnie Dee referansen bare som ordlyd-likhet fra Donnie Tee, og at han heller ville vært i skoene til denne fotballspilleren enn i skoene til «Tisse-Trump» 

AnonymBruker
Skrevet
morsan skrev (2 timer siden):

Nei, jeg tror ikke Jeffrey Epstein og broren hans snakker om denne fotballspilleren. Du må lese nedenfra og opp. 

Jeffrey Epstein sier han er sammen med Bannon, hvorpå broren skriver: «spør han om Putin har bildene av «Trump blowing Bubba». Dette er av mange tolket som en referanse til oralsex, men diskusjonen går på hvem denne Bubba er. 

Så skriver broren at Jeffrey og hans venn Donnie kunne laget en nyinnspilling av filmen Get Hard. Den filmen kjenner jeg ikke til, men googlet og ser det er en thrillerkomedie om kriminelle og fengsel mv. 

Jeg vet jo ikke hva han mente med det, men tee-tee er slang for urin. Jeg tenker derfor dette kan være en referanse til påstandene om at Putin er i besittelse av en video fra et hotellrom i Moskva, hvor han og noen russiske prostituerte var involvering i urinering, og som Putin har brukt som kompromat overfor Trump. 

Så skriver broren at han heller ville vært i Donnie Dee sine sko. Jeg leser Donnie Dee referansen bare som ordlyd-likhet fra Donnie Tee, og at han heller ville vært i skoene til denne fotballspilleren enn i skoene til «Tisse-Trump» 

Dette høres logisk ut.

Det springende punktet for Trump er vel om han har vært med på noe ulovlig eller "bare" noe pinlig og kleint mellom voksne og samtykkende personer. Om det skulle eksistere et slikt BJ-bilde som det refereres til, vil det nok uansett være drepende for Trump og hans posisjon.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om det skulle eksistere et slikt BJ-bilde som det refereres til, vil det nok uansett være drepende for Trump og hans posisjon.

Ja, det burde det! Samtidig - det er helt utrolig hva MAGA-bevegelsen er i stand til å se bort fra når det gjelder Trump.

Skrevet
morsan skrev (3 timer siden):

Det er udiskutabelt at Trump er en horemann. Jeg blir mest overrasket om han ikke har gjort noe. Jeg er skeptisk til verdien av disse epostene.

Det at Trump har sugd Clinton eller en annen mann kalt "Bubba" som de skriver i eposten har jeg svært vanskelig for å tro. Utrolige påstander krever klarere bevis. 

Bare det at de snakker om hva "Putin" sitter på tyder på at de refererer til ryktene om at Trump gikk på en honningfelle og hadde noe tisse-sex i Russland. Helt urelatert til Epstein. 

Det å komme med en absurd anklage er ikke et slags bevis på at noen er skyldige i noe helt annet. 

Skrevet
Grendel skrev (1 time siden):

Det å komme med en absurd anklage er ikke et slags bevis på at noen er skyldige i noe helt annet. 

Jeg er helt enig i at samtalen deres ikke er bevis på noe som helst. Det var bare et forsøk på å dechiffrere hva det er de sier og at det neppe handler om fotballspilleren ..

AnonymBruker
Skrevet

Vel rykter er ofte bare rykter. Så kan de bli til konspirasjonsteorier. Jeg tviler på at Trump suger pikk. Han er ikke meterosexuall en gang.

Anonymkode: f91df...55c

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (53 minutter siden):

Det siste er at Trump ber republikanere stemme for å frigi alt:

https://www.aftenposten.no/verden/i/lw86MA/trump-gjoer-helomvending-vil-ha-epstein-dokumentene-frigitt

Det kan tyde på at han ikke er dypere inne i det han føler han kan håndtere.

Dette begynner å minne mistenkelig om Trumps selvangivelser: Han ville jo så gjerne legge alt åpent på bordet, men siden de ble "gransking" så var det helt umulig. Og nå, når DOJ åpner en ny gransking av Epstein filene, ja da er det selvfølgelig "dessverre" fortsatt umulig å offentliggjøre noe som helst. Selv om han gjerne vil. Eventuelt kommer dokumentene til å bli grundig "vasket".

Anonymkode: 153e0...9ec

Skrevet

Synes Marie Simonsen skriver interessant om dette på Facebook. Noe forkortet her: 

«Det er flere interessante spekulasjoner rundt Trumps helomvending i Epstein-saken. 

Den mest åpenbare grunnen er at han ville gått på et ydmykende nederlag imorgen når «dusinvis» av republikanere i Huset trosser hans ønske og stemmer for å frigi Epstein-dokumentene.

Den andre er at han spiller chicken med demokratene i troen på at de vil beskytte sine egne. Han har snakket mye om Bill Clinton og Larry Summers i det siste. Men da feilvurderer han fatalt og projiserer som vanlig. Demokratene gir blaffen i å beskytte sine Epstein-venner. Hvem i all verden ville bruke politisk kapital på å beskytte Clinton? Helt utenkelig.

Men så er det en tredje utvei som har dukket opp. Han har bedt sin justisminister om å etterforske Bill Clintons forbindelse til Epstein. Det kan trenere offentliggjøringen i overskuelig fremtid.

Uansett åpner hans retrett for at senatet også vil stemme for, og at han må signere vedtaket. Men du vet jo aldri med Trump.

Utviklingen i Epstein-saken illustrerer i hvert fall at Trump er i ferd med å miste grepet. Han er en «lame duck» og republikanerne er ikke redde for ham lenger. De snakker åpent om at han snart er ferdig, og at de må tenke på en tid etter Trump.»

AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende at Trump ser for seg å kunne trenere helt til presidentperioden hans er over.

Så var det Jagland, da. Ordlyden i mailutvekslingen med Epstein har en kameratslig tone og vitner om et personlig bånd. J kaller relasjonen for "normale diplomatiske forbindelser". Vil ikke svare på om han har vært på øya, lyver om når de sist hadde kontakt (2018). Det er blitt helt normalt for nåværende og tidligere medlemmer av AP å lyve når det er noe de vil oppnå/unngå.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Da jeg bodde i en liten by var det rykter om at en gatekjøkken eier pissa i vasken på gatekjøkkenet. Det er lett å sette ut rykter. Man har ikke noe å forsvare seg med. Rykter trenger ikke være sanne, men er svært skadelige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...