laban Skrevet 14. november Skrevet 14. november Neida, jeg tror nok Norge går til VM. De praktiske omstendighetene åpner for mange ting å skylde på - tidsforskjell, varme, reisevei osv., når de ikke går så langt. Men for all del - lykke til. Men jeg husker faktisk godt at Norge tapte nøyaktig 0 - 9 for Nederland i 1973. "Alle" så kampen på NRK, siden det ikke var andre kanaler å velge mellom. Kommentator Øyvind Johnsen jamret i to timer. Det var i Johan Cruyffs tid, RIP. Så føler jeg for å minne om hvor de unge, avgjørende spillerne kommer fra: Legg merke til at jeg her spår en gullalder når 99/00-generasjonen blir voksen 😉 Som f.eks. Haaland. 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. november Skrevet 14. november Alt er mulig, men oddsen er vel stor for at det går veien 🇳🇴🇳🇴 Anonymkode: 273de...5ee 2 Siter
Grendel Skrevet 15. november Skrevet 15. november Helt fantastisk! Det må jeg si var imponerende fremsynt i 2009. Jeg tror Norge kan gå "hur långt som helst" i VM. Fotball er litt bingo, da. (Vet ikke om noe godt norsk substitutt for det svenske uttrykket.). 1 Siter
påskelilje Skrevet 15. november Skrevet 15. november Fantastisk innlegg i den gamle tråden, @laban 🤣🤣🤣 Gullalder nå ja, for fotballgutta som ble unnfanget i tida rundt og etter den sankthanskvelden 🇧🇻🇧🇻🇧🇻 1 Siter
Kayia Skrevet 15. november Skrevet 15. november (endret) laban skrev (11 timer siden): Neida, jeg tror nok Norge går til VM. De praktiske omstendighetene åpner for mange ting å skylde på - tidsforskjell, varme, reisevei osv., når de ikke går så langt. Men for all del - lykke til. Men jeg husker faktisk godt at Norge tapte nøyaktig 0 - 9 for Nederland i 1973. "Alle" så kampen på NRK, siden det ikke var andre kanaler å velge mellom. Kommentator Øyvind Johnsen jamret i to timer. Det var i Johan Cruyffs tid, RIP. Så føler jeg for å minne om hvor de unge, avgjørende spillerne kommer fra: Legg merke til at jeg her spår en gullalder når 99/00-generasjonen blir voksen 😉 Som f.eks. Haaland. Haha ser at jeg støttet teorien din i 2009 og er glad du var så nydelig framsynt - FOR noen øyeblikk Solbakkens gutter har gitt oss!!🎉 Må for øvrig legge til at de som tenker at man ikke tape med ni mål i en fotballkamp har seg selv å takke - Norge har jo slått Moldova med ti mål i en annen kvalikkamp bare for et kvarter siden. ALT kan i teorien skje i en fotballkamp, vi snakket faktisk om hvorvidt det italienske laget på torsdag var et 3. lagsoppsett eller noe, de var jo en skygge av seg selv - men, det er ikke det jeg setter mine penger på - nå skal vi til VM 🥳⚽️🤩 Endret 15. november av Kayia 1 Siter
frosken Skrevet 15. november Skrevet 15. november laban skrev (11 timer siden): Neida, jeg tror nok Norge går til VM. De praktiske omstendighetene åpner for mange ting å skylde på - tidsforskjell, varme, reisevei osv., når de ikke går så langt. Men for all del - lykke til. Men jeg husker faktisk godt at Norge tapte nøyaktig 0 - 9 for Nederland i 1973. "Alle" så kampen på NRK, siden det ikke var andre kanaler å velge mellom. Kommentator Øyvind Johnsen jamret i to timer. Det var i Johan Cruyffs tid, RIP. Så føler jeg for å minne om hvor de unge, avgjørende spillerne kommer fra: Legg merke til at jeg her spår en gullalder når 99/00-generasjonen blir voksen 😉 Som f.eks. Haaland. Nå fikk jeg meg en god latter! Bra tilskudd på en litt trå formiddag;-) 1 Siter
Kayia Skrevet 15. november Skrevet 15. november frosken skrev (48 minutter siden): Nå fikk jeg meg en god latter! Bra tilskudd på en litt trå formiddag;-) 😂❤️ 0 Siter
Grendel Skrevet 16. november Skrevet 16. november Det er vakkert at Norge gruser Italia igjen. Det så ikke sånn ut i starten av kampen, men alt er tydeligvis mulig. (Det er ikke over før det er over, men uansett..) 3 Siter
påskelilje Skrevet 16. november Skrevet 16. november Grendel skrev (3 minutter siden): Det er vakkert at Norge gruser Italia igjen. Det så ikke sånn ut i starten av kampen, men alt er tydeligvis mulig. (Det er ikke over før det er over, men uansett..) Andre omgang ble heldigvis noe helt annet enn første omgang. Heia Norge 🇧🇻 3 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 17. november Skrevet 17. november Søren klype, hvor fett det er å se på en kamp der Norge vinner over fotballstorheten Italia 🇮🇹. Og kvalifiserer seg til VM på toppen av tabellen og vi har ett så bra lag proppfull av talenter. Lenge siden det har vært så gøy å se fotbal! 2 Siter
emilie321 Skrevet 17. november Skrevet 17. november Worriesome Plenty 2 skrev (56 minutter siden): Søren klype, hvor fett det er å se på en kamp der Norge vinner over fotballstorheten Italia 🇮🇹. Og kvalifiserer seg til VM på toppen av tabellen og vi har ett så bra lag proppfull av talenter. Lenge siden det har vært så gøy å se fotbal! Helt enig! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.