Gå til innhold

I tilfelle noen tror det ikke går an å tape 0 - 9 i en landskamp i fotball...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, jeg tror nok Norge går til VM. De praktiske omstendighetene åpner for mange ting å skylde på - tidsforskjell, varme, reisevei osv., når de ikke går så langt. Men for all del - lykke til. 

Men jeg husker faktisk godt at  Norge tapte nøyaktig 0 - 9 for Nederland i 1973. "Alle" så kampen på NRK, siden det ikke var andre kanaler å velge mellom. Kommentator Øyvind Johnsen jamret i to timer. Det var i Johan Cruyffs tid, RIP.

Så føler jeg for å minne om hvor de unge, avgjørende spillerne kommer fra: 

Legg merke til at jeg her spår en gullalder når 99/00-generasjonen blir voksen 😉 Som f.eks. Haaland. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt er mulig, men oddsen er vel stor for at det går veien 🇳🇴🇳🇴

Anonymkode: 273de...5ee

Skrevet

Helt fantastisk!  Det må jeg si var imponerende fremsynt i 2009.

Jeg tror Norge kan gå "hur långt som helst" i VM. Fotball er litt bingo, da. 

(Vet ikke om noe godt norsk substitutt for det svenske uttrykket.).

påskelilje
Skrevet

Fantastisk innlegg i den gamle tråden, @laban 🤣🤣🤣 Gullalder nå ja, for fotballgutta som ble unnfanget i tida rundt og etter den sankthanskvelden 🇧🇻🇧🇻🇧🇻 

Skrevet (endret)
laban skrev (11 timer siden):

Neida, jeg tror nok Norge går til VM. De praktiske omstendighetene åpner for mange ting å skylde på - tidsforskjell, varme, reisevei osv., når de ikke går så langt. Men for all del - lykke til. 

Men jeg husker faktisk godt at  Norge tapte nøyaktig 0 - 9 for Nederland i 1973. "Alle" så kampen på NRK, siden det ikke var andre kanaler å velge mellom. Kommentator Øyvind Johnsen jamret i to timer. Det var i Johan Cruyffs tid, RIP.

Legg merke til at jeg her spår en gullalder når 99/00-generasjonen blir voksen 😉 Som f.eks. Haaland. 

Haha ser at jeg støttet teorien din i 2009 og er glad du var så nydelig framsynt - FOR noen øyeblikk Solbakkens gutter har gitt oss!!🎉

Må for øvrig legge til at de som tenker at man ikke tape med ni mål i en fotballkamp har seg selv å takke - Norge har jo slått Moldova med ti mål i en annen kvalikkamp bare for et kvarter siden. ALT kan i teorien skje i en fotballkamp, vi snakket faktisk om hvorvidt det italienske laget på torsdag var et 3. lagsoppsett eller noe, de var jo en skygge av seg selv - men, det er ikke det jeg setter mine penger på - nå skal vi til VM 🥳🤩

Endret av Kayia
Skrevet
laban skrev (11 timer siden):

Nå fikk jeg meg en god latter! Bra tilskudd på en litt trå formiddag;-)

Skrevet
frosken skrev (48 minutter siden):

Nå fikk jeg meg en god latter! Bra tilskudd på en litt trå formiddag;-)

😂❤️

Skrevet

Det er vakkert at Norge gruser Italia igjen. Det så ikke sånn ut i starten av kampen, men alt er tydeligvis mulig.

(Det er ikke over før det er over, men uansett..)

påskelilje
Skrevet
Grendel skrev (3 minutter siden):

Det er vakkert at Norge gruser Italia igjen. Det så ikke sånn ut i starten av kampen, men alt er tydeligvis mulig.

(Det er ikke over før det er over, men uansett..)

Andre omgang ble heldigvis noe helt annet enn første omgang. Heia Norge 🇧🇻

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Søren klype, hvor fett det er å se på en kamp der Norge vinner over fotballstorheten Italia 🇮🇹. Og kvalifiserer seg til VM på toppen av tabellen og vi har ett så bra lag proppfull av talenter. Lenge siden det har vært så gøy å se fotbal!

Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (56 minutter siden):

Søren klype, hvor fett det er å se på en kamp der Norge vinner over fotballstorheten Italia 🇮🇹. Og kvalifiserer seg til VM på toppen av tabellen og vi har ett så bra lag proppfull av talenter. Lenge siden det har vært så gøy å se fotbal!

Helt enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...