AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg lurer på en ting, hva tenker dere om å ha en innekatt på 50 kvm? Vurderer å få meg katt, men bor i blokk så må bli innekatt så fall og 50 kvm er jo ikke så stort. Alle kattene vi har hatt i familien har vært utekatter i hus så har ikke noe erfaring med innekatt. Anonymkode: cbcac...41f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Og hvilke andre ting bør man tenke på før man skaffer seg innekatt eventuelt? Anonymkode: cbcac...41f 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg lurer på en ting, hva tenker dere om å ha en innekatt på 50 kvm? Vurderer å få meg katt, men bor i blokk så må bli innekatt så fall og 50 kvm er jo ikke så stort. Alle kattene vi har hatt i familien har vært utekatter i hus så har ikke noe erfaring med innekatt. Anonymkode: cbcac...41f Ikke noe problem, men jeg ville ikke valgt en veldig aktiv type rasekatt kanskje. Datra passer to katter og de er kun på stua hennes og det går kjempefint. Det er to veldig rolige puser, de må være av perserblanding er jeg overbevist om med det trynet de har. Veldig koselig da! ❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lillemus skrev (6 minutter siden): Ikke noe problem, men jeg ville ikke valgt en veldig aktiv type rasekatt kanskje. Datra passer to katter og de er kun på stua hennes og det går kjempefint. Det er to veldig rolige puser, de må være av perserblanding er jeg overbevist om med det trynet de har. Veldig koselig da! ❤️ Hvis det blir så tenkte jeg på å få omplasserings katt hvis jeg finner en som er innekatt 😊 Og ja, det er veldig koselig med katt, i alle fall om de er kosete ❤️ Anonymkode: cbcac...41f 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.