Gå til innhold

Innekatt på 50 kvm?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på en ting, hva tenker dere om å ha en innekatt på 50 kvm? Vurderer å få meg katt, men bor i blokk så må bli innekatt så fall og 50 kvm er jo ikke så stort. Alle kattene vi har hatt i familien har vært utekatter i hus så har ikke noe erfaring med innekatt.

Anonymkode: cbcac...41f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hvilke andre ting bør man tenke på før man skaffer seg innekatt eventuelt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg lurer på en ting, hva tenker dere om å ha en innekatt på 50 kvm? Vurderer å få meg katt, men bor i blokk så må bli innekatt så fall og 50 kvm er jo ikke så stort. Alle kattene vi har hatt i familien har vært utekatter i hus så har ikke noe erfaring med innekatt.

Ikke noe problem, men jeg ville ikke valgt en veldig aktiv type rasekatt kanskje. :) Datra passer to katter og de er kun på stua hennes og det går kjempefint. Det er to veldig rolige puser, de må være av perserblanding er jeg overbevist om med det trynet de har. Veldig koselig da! ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Ikke noe problem, men jeg ville ikke valgt en veldig aktiv type rasekatt kanskje. :) Datra passer to katter og de er kun på stua hennes og det går kjempefint. Det er to veldig rolige puser, de må være av perserblanding er jeg overbevist om med det trynet de har. Veldig koselig da! ❤️ 

Hvis det blir så tenkte jeg på å få omplasserings katt hvis jeg finner en som er innekatt 😊 Og ja, det er veldig koselig med katt, i alle fall om de er kosete ❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...