AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden er bedre enn andre? At du fortjener bedre enn andre? Anonymkode: 3ce9a...0f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg tenker motsatt, at jeg er dårligere enn andre og ikke fortjener det andre har. Anonymkode: cf4a3...dc8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg tenker motsatt, at jeg er dårligere enn andre og ikke fortjener det andre har. Anonymkode: cf4a3...dc8 Jeg tenker likt som deg og om meg selv. Anonymkode: 1347f...e67 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): er bedre enn andre? At du fortjener bedre enn andre? Anonymkode: 3ce9a...0f4 Tenker du slikt om deg? Anonymkode: 1347f...e67 0 Siter
Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tror det ville være veldig bra for mange på DOL om de kunne slutte å fundere på hva de fortjener. Man må ikke være bedre enn andre for å fortjene å ha det bra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg tenker likt som deg og om meg selv. Anonymkode: 1347f...e67 Leit å høre. Det er kjipt, jeg forsøker jobbe med meg selv for å få bedre selvbilde, men det er ikke alltid like lett dessverre. Grendel skrev (14 minutter siden): Jeg tror det ville være veldig bra for mange på DOL om de kunne slutte å fundere på hva de fortjener. Man må ikke være bedre enn andre for å fortjene å ha det bra. Veldig godt poeng. Anonymkode: cf4a3...dc8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden For et meningsløst spørsmål. Anonymkode: 16c67...ff1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.