Gå til innhold

Hva er det fineste noen har gjort for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvem var det? 

Anonymkode: 5c792...74f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Og hvem var det? 

Anonymkode: 5c792...74f

Det var å hjelpe meg da jeg ble psykisk syk for første gang i livet. Hen som hjalp var min tidligere (og første) behandler. 

Anonymkode: 14fa3...772

AnonymBruker
Skrevet

Min mor ga meg 450000 i forskudd på arv, slik at jeg kunne renovere ett slitent bad. Er ufør og det hadde blitt dyrt å bære den gjelden.

Anonymkode: 69955...322

Skrevet

Min mor har gjort mye for meg, kan ikke sette fingeren på én spesifikk ting. 

Min tidligere behandler strakk seg langt for meg. Det hadde hun ikke trengt. Savner henne regelmessig. 

Skrevet

Det fineste noen har gjort for meg er vanskelig å plukke ut. Har opplevd mange ganger at folk har gjort noe fint for meg og det varmer (også folk som jobber på psyk)   Datteren har gjort mye.

Før så gruet jeg meg til jul og ble alltid psykisk dårlig når julen nærmet seg. Så fant datteren ut at jeg skulle samle på gode minner rundt jul. Vi begynte med en 5 dagers juletur til København i begynnelsen av desember.  Hun begynte også å gi meg pakkekalender for at jeg skulle ha noe hyggelig å se frem til hver dag. Sånt varmer. 

Skrevet

Det må være da min mor lå på det siste samtidig som jeg skulle flytte fra mannen min med to små barn. Hun var veldig opptatt av at ungene ikke skulle mangle noe og ga meg en sum som forskudd på arv (hun klarerte dette med mine søsken først) så jeg kunne handle til dem. ❤️ 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...