AnonymBruker Skrevet 15. november Skrevet 15. november Og hvem var det? Anonymkode: 5c792...74f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (20 timer siden): Og hvem var det? Anonymkode: 5c792...74f Det var å hjelpe meg da jeg ble psykisk syk for første gang i livet. Hen som hjalp var min tidligere (og første) behandler. Anonymkode: 14fa3...772 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. november Skrevet 17. november Min mor ga meg 450000 i forskudd på arv, slik at jeg kunne renovere ett slitent bad. Er ufør og det hadde blitt dyrt å bære den gjelden. Anonymkode: 69955...322 1 Siter
Glitter Skrevet 17. november Skrevet 17. november Min mor har gjort mye for meg, kan ikke sette fingeren på én spesifikk ting. Min tidligere behandler strakk seg langt for meg. Det hadde hun ikke trengt. Savner henne regelmessig. 1 Siter
emilie321 Skrevet 17. november Skrevet 17. november Det fineste noen har gjort for meg er vanskelig å plukke ut. Har opplevd mange ganger at folk har gjort noe fint for meg og det varmer (også folk som jobber på psyk) Datteren har gjort mye. Før så gruet jeg meg til jul og ble alltid psykisk dårlig når julen nærmet seg. Så fant datteren ut at jeg skulle samle på gode minner rundt jul. Vi begynte med en 5 dagers juletur til København i begynnelsen av desember. Hun begynte også å gi meg pakkekalender for at jeg skulle ha noe hyggelig å se frem til hver dag. Sånt varmer. 2 Siter
Lillemus Skrevet 17. november Skrevet 17. november Det må være da min mor lå på det siste samtidig som jeg skulle flytte fra mannen min med to små barn. Hun var veldig opptatt av at ungene ikke skulle mangle noe og ga meg en sum som forskudd på arv (hun klarerte dette med mine søsken først) så jeg kunne handle til dem. ❤️ 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.