AnonymBruker Skrevet 17. november Skrevet 17. november En medisin jeg går på står det at mann skal unngå store mengder kaffe, men det står ikke hva ett stort forbruk er. Vet om folk som drikker over en liter, det er kanskje stort, men hva med koffein tilsvarende 3 kopper kaffe? Videre har en annen studie om medisinen funnet at koffein begrenser bivirkninger av legemiddelet. Samtidig sier noen leger som foreskriver dette at de ikke har sett noe fare ved normalt koffein inntak. Forvirrende. Jeg har lagt meg på koffein tilsvarende 3 kopper traktekaffe og håper det er innafor. Anonymkode: 8f659...e77 0 Siter
Ftss Skrevet 17. november Skrevet 17. november Vet ikke hvilken medisin men det høres innafor ut. Jeg bruker 70mg lisdeksamfetamin og drakk halv kanne til ei hel kanne om dagen. Men det er veldig individuelt hvordan man tolerer koffein såklart. Prøver å kutte ned til 1 kopp. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.