Gå til innhold

Ølhunden Berit (NRK)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en utrolig flott serie. Ble egentlig ganske overrasket over hvor god den var. Andre som har sett den?

Anonymkode: 689e0...b89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vurdert å se den, men var litt bekymret for om den er ubehagelig å se?

Anonymkode: 3cd76...7c2

Skrevet

Jeg holder på å se den. Tror ikke jeg er ferdig. Eller er jeg kanskje det? 

Synes den var veldig bra. Bra handling/konsept og hovedrolleskuespilleren er veldig flink synes jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har vurdert å se den, men var litt bekymret for om den er ubehagelig å se?

Enkelte scener kan nok være ubehagelig/triggende for noen å se. De advarer før episoden om selvmord og seksualisert vold. For min del var det ikke noe problem å se. Jeg synes bare det var veldig realistisk og bra laget. Litt ubehagelig var det vel, men jeg er ikke så sart på sånne ting. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes serien var bra, men ubehagelig. Og kanskje litt overdrevent. 

(Spoiler): Hvor realistisk er det at man blir dopet ned og voldtatt av 10-15 menn? At det skjer, ja, det tror jeg på. Men ikke med så mange. Det virket som om de bare skulle gjøre ekstra mye ut av det for "shock value" i serien.

Anonymkode: 1726e...af4

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (12 minutter siden):

Enkelte scener kan nok være ubehagelig/triggende for noen å se. De advarer før episoden om selvmord og seksualisert vold. For min del var det ikke noe problem å se. Jeg synes bare det var veldig realistisk og bra laget. Litt ubehagelig var det vel, men jeg er ikke så sart på sånne ting. 

Takk for forklaring, tror jeg skal ta sjansen på å se den siden det er så mange som sier den er bra.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for forklaring, tror jeg skal ta sjansen på å se den siden det er så mange som sier den er bra.

Noe av det beste jeg har sett på lang tid  i hvertfall  og ikke minst _viktig_ . :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Den er så avgjort verdt å se. :)

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Noe av det beste jeg har sett på lang tid  i hvertfall  og ikke minst _viktig_ . :)

Ja, den setter lyst på viktige tema. Skal ikke spoile med å kommentere hva jeg mener er de viktige temaene da, men ja. Og en veldig fin slutt synes jeg. Kom på at jeg har sett den ferdig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...