AnonymBruker Skrevet 19. november Skrevet 19. november Jeg er godt voksen og jeg har aldri hatt kjæreste. Hovedgrunnen til det er at jeg er veldig innadvendt og sjenert. Med årene har jeg også bare blitt mer og mer flau over min manglende erfaring også. Selv om man kanskje ikke trenger si det rett ut så vil jo folk merke det. For erfaringen min er altså null. Har aldri holdt hender med noen en gang. Men jeg har bestemt meg (forsøker i alle fall) for at jeg ikke skal la meg selv stoppe meg lenger. Men jeg skulle gjerne hatt noen gode råd på veien? Hvor starter man egentlig? Og hvordan unngår man at motgang/avvisning knuser en helt? Anonymkode: 7d665...945 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november Skrevet 19. november Helt ærlig er jeg egentlig ganske liv redd dating og menn og alt som har med forhold å gjøre. Anonymkode: 7d665...945 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Helt ærlig er jeg egentlig ganske liv redd dating og menn og alt som har med forhold å gjøre. Anonymkode: 7d665...945 Sø hvorfor presse deg til det da? Fordi du ikke vil være rar og unormal ovenfor andre, eller fordi du virkelig vil selv? Anonymkode: ccca6...819 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sø hvorfor presse deg til det da? Fordi du ikke vil være rar og unormal ovenfor andre, eller fordi du virkelig vil selv? Anonymkode: ccca6...819 Det er nok begge deler. Jeg har et ønske om å oppleve å bli (for)elsket i det minste en gang i livet. Har ikke lyst til å dø uten å ha opplevd det liksom, om det gir mening? Samtidig så er det også litt forventningen fra andre også, for det er jo noe alle ønsker/har. Anonymkode: 7d665...945 0 Siter
Sokk Skrevet 19. november Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Samtidig så er det også litt forventningen fra andre også, for det er jo noe alle ønsker/har. Dette er i hvert fall helt feil grunn til å bli kjæreste med noen! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november Skrevet 19. november Sokk skrev (14 minutter siden): Dette er i hvert fall helt feil grunn til å bli kjæreste med noen! Det er jeg for så vidt enig i, men det er bare en liten del av grunnen. Hovedgrunnen er jo fordi jeg ønsker det selv og da er det vel ikke helt feil å kjæreste med noen? Anonymkode: 7d665...945 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 19. november Skrevet 19. november Det er helt naturlig å ville oppleve å ha kjæreste og bli forelsket. Prøv deg på online dating, og skriv ærlig at du er sjenert i chaten, eller til og med profilen. Det er lov. 0 Siter
Glitter Skrevet 20. november Skrevet 20. november Tror også online dating er veien å gå. Det skal jeg også gjøre når hodet er mer på plass og jeg faktisk tørr da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november Drømmeautomat skrev (14 timer siden): Det er helt naturlig å ville oppleve å ha kjæreste og bli forelsket. Prøv deg på online dating, og skriv ærlig at du er sjenert i chaten, eller til og med profilen. Det er lov. Hvilken plattform er best? Tinder? Glitter skrev (7 timer siden): Tror også online dating er veien å gå. Det skal jeg også gjøre når hodet er mer på plass og jeg faktisk tørr da. Ja, det er det å tørre som er en stor del av problemet her også. Hvilken app eller nettside tenker du forsøke deg på? Anonymkode: 7d665...945 0 Siter
Fru2020 Skrevet 20. november Skrevet 20. november Prøv online. Jeg har bare prøvd Tinder og hatt god erfaring med det. Men. Ikke gi opp med en gang. En kan verken forvente full klaff med første man chatter med eller første man dater. Klarer du å se på det som en lek? Ikke ta det så veldig høytidelig. Klaffer det så klaffer det, hvis ikke har du fått deg en kveld ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november Fru2020 skrev (4 timer siden): Prøv online. Jeg har bare prøvd Tinder og hatt god erfaring med det. Men. Ikke gi opp med en gang. En kan verken forvente full klaff med første man chatter med eller første man dater. Klarer du å se på det som en lek? Ikke ta det så veldig høytidelig. Klaffer det så klaffer det, hvis ikke har du fått deg en kveld ut. Så kjekt å høre at du har god erfaring med tinder. Du har gode poenger, jeg skal forsøke å ikke gi opp med en gang og ikke ta det så veldig høytidelig. Men først må jeg bare tørre ta det første steget.... det er vanskelig for meg. Anonymkode: 7d665...945 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Så kjekt å høre at du har god erfaring med tinder. Du har gode poenger, jeg skal forsøke å ikke gi opp med en gang og ikke ta det så veldig høytidelig. Men først må jeg bare tørre ta det første steget.... det er vanskelig for meg. Anonymkode: 7d665...945 Vær forberedt på at det er en del griser der inne som kan er ute etter billig sex. Sender deg dickpics og sånn.. Anonymkode: ccca6...819 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vær forberedt på at det er en del griser der inne som kan er ute etter billig sex. Sender deg dickpics og sånn.. Anonymkode: ccca6...819 Takk for advarsel. Er det mulig å sende bilder i chatten på tinder nå? Anonymkode: 7d665...945 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november Jeg har hørt at Tinder er et kjøttmarked. Anonymkode: 4c7c0...aca 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg har hørt at Tinder er et kjøttmarked. Anonymkode: 4c7c0...aca Kjøttmarked? Hva vil det si? Anonymkode: 7d665...945 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kjøttmarked? Hva vil det si? Anonymkode: 7d665...945 Sex, sex, sex At mange det bare er ute etter billig "kjøtt" = noen å ligge med Anonymkode: ccca6...819 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Sex, sex, sex At mange det bare er ute etter billig "kjøtt" = noen å ligge med Anonymkode: ccca6...819 Skjønner. Jeg er selv ute etter kjæreste og noe seriøst og langvarig, men det er vel bare å avklare det på forhånd før man møtes? Anonymkode: 7d665...945 0 Siter
Fru2020 Skrevet 21. november Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (15 timer siden): Skjønner. Jeg er selv ute etter kjæreste og noe seriøst og langvarig, men det er vel bare å avklare det på forhånd før man møtes? Anonymkode: 7d665...945 Jeg fikk noen få useriøse henvendelser, men var heldig og fant den rette med den første jeg snakket med og gikk på date med. Tenker det er bare å overse de som sender slibrige åpningsteplikker og bilder. Ikke bry deg noe om det. Det er gull innimellom. Og ja du kan skrive at du er ute etter forhold. Jeg traff som sagt på første forsøk. Min venninne datet omtrent ti personer før hun traff han som hun nå er samboer med. Ikke gi opp 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november Fru2020 skrev (3 timer siden): Jeg fikk noen få useriøse henvendelser, men var heldig og fant den rette med den første jeg snakket med og gikk på date med. Tenker det er bare å overse de som sender slibrige åpningsteplikker og bilder. Ikke bry deg noe om det. Det er gull innimellom. Og ja du kan skrive at du er ute etter forhold. Jeg traff som sagt på første forsøk. Min venninne datet omtrent ti personer før hun traff han som hun nå er samboer med. Ikke gi opp Ja, jeg tenker det er viktig å gi det en reel sjanse og ikke gi opp. Jeg har foreløpig ikke turt å ta det første steget å laste ned tinder enda da. Er veldig lett å finne (dårlige) unnskyldninger. Anonymkode: 7d665...945 0 Siter
Fru2020 Skrevet 21. november Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg tenker det er viktig å gi det en reel sjanse og ikke gi opp. Jeg har foreløpig ikke turt å ta det første steget å laste ned tinder enda da. Er veldig lett å finne (dårlige) unnskyldninger. Anonymkode: 7d665...945 Det er bare å gjøre det. Ikke gjør en stor greie av det. Det blir ikke mer alvorlig enn du gjør det til. Jeg anso det nesten som en lek. Jeg tittet på bilder og gjettet på om det var match og så følte jeg på en liten seier hver gang. Men jeg gikk ikke inn med holdningen dette er min eneste sjans til å finne en kjæreste. Bare lag deg en konto og så begynn i det små. Samtidig kan du tenke ut andre måter der du kan treffe nye folk irl. Jeg heier på deg. Oppdater oss gjerne på hbordan det går. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.