AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november Har det ikke selv. Sår å ikke ha det. Vanlig å ha? Anonymkode: fd012...ecd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november Har eksen min. Han er den eneste nærme vennen jeg har. Har ingen nære venninner🙄Savner det. Anonymkode: 965e7...612 1 Siter
Dorthe Skrevet 20. november Skrevet 20. november Ja, jeg har ei jeg har kjent 43 år og hun vet alt om meg. 1 Siter
Glitter Skrevet 20. november Skrevet 20. november Ja, ei jeg har kjent i 32 år. Men hun bor ikke i min by dessverre. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 20. november Skrevet 20. november Ja det har jeg, ei fra barndommen og to fra en gang jeg var innlagt....en han og en hun. Er ikke ofte vi sees da men. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november Nei. Jeg hadde det som barn og ungdom, men nå i voksen alder har vi vokst fra hverandre og er ikke særlig nære lenger. Anonymkode: daa6c...18d 1 Siter
Lillemus Skrevet 20. november Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Har det ikke selv. Sår å ikke ha det. Vanlig å ha? Anonymkode: fd012...ecd Ja, vi har vært venninner i 42 år og hun vil alltid være en stor del av livet mitt. ❤️ 1 Siter
Ekstra Skrevet 20. november Skrevet 20. november (endret) Jeg har flere ganske nære venninner, er vel minst tre som er ca. like nære, og tre-fire til som er jeg treffer ganske ofte, men er litt "fjernere" likevel. Min eldste venninne har jeg kjent i over 50 år 🥰 Endret 20. november av Ekstra 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november Legger et spm til. Har vedkommende deg også som bestevenn? Anonymkode: fd012...ecd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november Tror ikke jeg forholder meg til begrepet "bestevenn" lenger, når jeg tenker meg om. Jeg hadde ei bestevenn da jeg var i de yngre tenårene. Vi to var bestevenner, og det var gjensidig. Vi vokste fra hverandre da vi ble unge voksne. Nå har jeg nære venner, venner og bekjente. Men ingen jeg vil anse som "bestevenn". Jeg har to venninner som betyr veldig mye for meg, vi har nå vært venner i snart tredve år. Oppturer- og nedturer. Vi har kranglet, være sure på hverandre, pratet sammen og skværet opp. Gjennom de tredve årene så har alle tre av oss sagt eller gjort teite og sårende ting til hverandre, men vi har alltid endt med å prate ut og fortsette vennskapet. Jeg har aldri vært borti noen så tolerante for andres svakheter som dem og det påvirker meg også til å vise samme storsinn mot dem. Vi kan også gå måneder, noen ganger faktisk et år eller to, uten kontakt før vi har perioder med mer kontakt. Et helt fantastisk romslig og avslappet vennskap som har bestått i flere tiår. Men jeg kaller dem ikke "bestevenn" og det gjør ikke de ovenfor meg heller. Anonymkode: 9e392...242 1 Siter
Lillemus Skrevet 20. november Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Legger et spm til. Har vedkommende deg også som bestevenn? Anonymkode: fd012...ecd Det tror jeg, hun har i alle fall meg oppført som nærmeste pårørende. 1 Siter
Fru2020 Skrevet 20. november Skrevet 20. november Jeg har ja. Har egentlig tre som jeg føler meg veldig nær, men hvis jeg skulle kalle noen bestevenn er det nok hun jeg har vært venn med siden før vi begynte på skolen. Jeg tror nok hun ser på meg som sin nærmeste også. Jeg følet meg virkelig heldig og er veldig takknemlig for de vennskapene. De har alltid vært gull, men å ha noen som stiller opp gjennom sykdom er uvurderlig❤️ 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november Ingen bestevenninne nei, men jeg har en bestevennute Anonymkode: 7360a...d18 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 20. november Skrevet 20. november Min nærmeste venninne ble jeg kjent med da vi begge satt i barnevogn. Vi hadde hver vår trillepike som trillet oss sammen. Vi har vært bestevenninner i 58-59 år, så vi har en lang historie sammen. 1 Siter
Kayia Skrevet 20. november Skrevet 20. november Ja jeg har flere skikkelig nære bestevenninner, og kanskje kan jeg si at ei av dem er enda mer bestis enn resten. Jeg har kjent alle i mange, mange år, noen helt fra førskolealder, andre fra studietiden. Noen av dem ser jeg jevnlig, andre skjeldnere, men felles for dem er at vi har delt hverandres opp- og nedturer i livet, kjenner hverandres barn og familie, at relasjonen er helt uavhengig av hvor ofte vi møtes, og at det alltid føles som det var i går vi så hverandre sist når vi først møtes. Jeg VET at disse vennskapene vil vare livet ut. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har det ikke selv. Sår å ikke ha det. Vanlig å ha? Anonymkode: fd012...ecd Har ikke det jeg vil kalle en bestevenn, men har gode og nære venner. Hvor tett kontakten er går litt i bølger etter hvordan livet er. I voksen alder har jeg ikke behov for å kalle noen en bestevenn, og det tror jeg er ganske vanlig. Anonymkode: 1c531...241 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november Takk! Så mange fine vennskap ❤️ Anonymkode: fd012...ecd 1 Siter
påskelilje Skrevet 20. november Skrevet 20. november Jeg har bestevenninner ja. De har variert litt gjennom livet hvor nære de har vært. 1 Siter
Frigg Skrevet 20. november Skrevet 20. november Jeg forstår ikke helt hva som menes med bestevenninner. Barnebarnet mitt fikk kort fra en hvor det sto "du er min beste bestevenninne". Kan man ha mange bestevenninner? 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.