Worriesome Plenty 2 Skrevet 20. november Skrevet 20. november Bremykt er best, smør er bedre enn margarin. Synes jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. november Skrevet 20. november Vi bruker bare meierismør, men tidligere brukte vi Bremykt. Brelett er et maragrin og inneholder mye rart, man kan sikkert si litt forskjellig om rapsolje også, men etter min mening er Bremykt et veldig godt alternativ til smør. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november Bremykt. I tillegg til at det er renvare. Anonymkode: f3965...f13 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november Skrevet 20. november Brelett. Bare halvparten så mye kalorier. Anonymkode: 7720b...45c 0 Siter
Grendel Skrevet 21. november Skrevet 21. november Bremykt smaker best. Det går allikevel mest i lett-margarin produkter her i huset. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. november Skrevet 21. november Bremykt er best. Kan man steke i Brelett? Uansett, vi bruker mest meierismør. Men har Bremykt i kjøleskapet for svigerinne må ha smør på brødskiva. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 23. november Skrevet 23. november Worriesome Plenty 2 skrev (På 20.11.2025 den 13.29): Bremykt er best, smør er bedre enn margarin. Synes jeg. Men det blir mest vita hjertegod. Pga det vel har mindre kolesterol. 0 Siter
emilie321 Skrevet 23. november Skrevet 23. november Worriesome Plenty 2 skrev (8 minutter siden): Men det blir mest vita hjertegod. Pga det vel har mindre kolesterol. Samme her. På hjerteskolen så anbefalte de vita hjertegod. Bruker av og til bremykt, gjerne når jeg har besøk over flere dager. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.