AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Noen andre som synes det ikke er like mange tråder eller svar her inne som det bruker å være? Hva tror dere er grunnen til det? Anonymkode: ff5d9...900 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Ikke vært her lenge så jeg vet ikke, men virker som det ikke er interesse for ting her. Og heller at de bare leser og vil ikke svare! Anonymkode: 86aa7...f7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Folk er bare interessert i å snakke om egne problemer og egen navlelo. Anonymkode: 5f686...179 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke vært her lenge så jeg vet ikke, men virker som det ikke er interesse for ting her. Og heller at de bare leser og vil ikke svare! Anonymkode: 86aa7...f7e Jeg har vært her 10 år av og på. Jeg tror det alltids vil være flere som leser enn svarer da. Mange kommer nok innom fra google også og har ikke bruker her heller. Anonymkode: ff5d9...900 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Folk er bare interessert i å snakke om egne problemer og egen navlelo. Anonymkode: 5f686...179 Jeg svarer stort sett i de fleste type tråder. Men det er jo så klart avhengig av at jeg føler at jeg har noe å bidra med da, hvis jeg ikke føler jeg har det så svarer jeg ikke. Anonymkode: ff5d9...900 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 6 minutes ago, Glitter said: Har også merket det. Du får starte noen tråder da, for å få igang diskusjoner. Anonymkode: 5f686...179 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Spørs om det blir noen diskusjoner da. Anonymkode: 2ecbd...961 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Folk er bare interessert i å snakke om egne problemer og egen navlelo. Anonymkode: 5f686...179 Har selv prøvd å lage tråder, men dårlig oppfølging. Hvorfor lager ikke du om annet da? Anonymkode: 86aa7...f7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det kommer til å bli bra volum på forumet nå fremover. Det vil bli flere tråder om vennskap og svik, ispedd TS egne tanker om hvor trist alt er. Siden jeg ser det å nevne noe omkring dette blir moderert bort, så får dere nyte dette uten kritiske røster. Anonymkode: bd5ed...3e8 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen andre som synes det ikke er like mange tråder eller svar her inne som det bruker å være? Hva tror dere er grunnen til det? Anonymkode: ff5d9...900 Nei, ikke noe mer enn vanlig, synes jeg. Det har vært slik de siste årene. Jeg tror at grunnen er at det nesten er bare psykiatri på dol . Man blir jo forsynt av det. Jeg tror man kunne hatt godt av å skifte litt fokus. Se på åpent, se på samliv, se på dagbok. Psykiatri der også. Det plager ikke meg, men jeg kan ikke bidra med svar i disse temaene dessverre. Det er andre som kan bidra bedre. Jeg svarer av og til på andre spørsmål som ikke innbefatter psykiatri, hvis jeg faktisk mener jeg har noe å bidra med. Men det er litt skummelt det også, selv om spørsmålet ligger på åpent, da man kan bli kritisert fordi man har glemt å tenke på at trådstarter _ kan_ ha en psykisk lidelse, selv om det ikke sto noe om det i innlegget. 🙄 Så det blir litt slitsomt og det blir lettere å la være. Det som står igjen da, blir å svare på f.eks hva man har tenkt å gjøre i helga 😏 Endret 1 time siden av Nicklusheletida 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (19 minutter siden): Nei, ikke noe mer enn vanlig, synes jeg. Det har vært slik de siste årene. Jeg tror at grunnen er at det nesten er bare psykiatri på dol . Man blir jo forsynt av det. Jeg tror man kunne hatt godt av å skifte litt fokus. Se på åpent, se på samliv, se på dagbok. Psykiatri der også. Det plager ikke meg, men jeg kan ikke bidra med svar i disse temaene dessverre. Det er andre som kan bidra bedre. Jeg svarer av og til på andre spørsmål som ikke innbefatter psykiatri, hvis jeg faktisk mener jeg har noe å bidra med. Men det er litt skummelt det også, selv om spørsmålet ligger på åpent, da man kan bli kritisert fordi man har glemt å tenke på at trådstarter _ kan_ ha en psykisk lidelse, selv om det ikke sto noe om det i innlegget. 🙄 Så det blir litt slitsomt og det blir lettere å la være. Det som står igjen da, blir å svare på f.eks hva man har tenkt å gjøre i helga 😏 Var ikke dette gangske nedlatende å skrive? Anonymkode: 86aa7...f7e 0 Siter
påskelilje Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Jeg er innom her flere ganger daglig. Synes vel det er sånn bortimot normal aktivitet her, slik det har vært de siste 5-10 årene. Jeg leser jo mye mer enn jeg skriver. Starter av og til tråder, men ikke så himla ofte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det kommer til å bli bra volum på forumet nå fremover. Det vil bli flere tråder om vennskap og svik, ispedd TS egne tanker om hvor trist alt er. Siden jeg ser det å nevne noe omkring dette blir moderert bort, så får dere nyte dette uten kritiske røster. Anonymkode: bd5ed...3e8 Hva er galt med tema vennskap? Anonymkode: 86aa7...f7e 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden 1 hour ago, AnonymBruker said: Har selv prøvd å lage tråder, men dårlig oppfølging. Hvorfor lager ikke du om annet da? Anonymkode: 86aa7...f7e Jeg har laget mange tråder, nesten ingen som svarer. Nå gidder jeg ikke mer. Anonymkode: 5f686...179 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er galt med tema vennskap? Anonymkode: 86aa7...f7e Ingenting. Utfordringen kommer når man vet det er laget av èn bruker for èn agenda. Tenker jeg bare meg å sette meg til med popcorn og la det stå til. Anonymkode: bd5ed...3e8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har laget mange tråder, nesten ingen som svarer. Nå gidder jeg ikke mer. Anonymkode: 5f686...179 Det skjønner jeg! Anonymkode: 86aa7...f7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ingenting. Utfordringen kommer når man vet det er laget av èn bruker for èn agenda. Tenker jeg bare meg å sette meg til med popcorn og la det stå til. Anonymkode: bd5ed...3e8 Hvilken agenda? Anonymkode: 86aa7...f7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken agenda? Anonymkode: 86aa7...f7e At det er synd på deg, alle har det bedre enn deg og alle er fæle mot deg. Anonymkode: bd5ed...3e8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.