Gå til innhold

Hva er det styggeste noen har gjort mot deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvem var det? 

Anonymkode: 8790e...9cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å gjøre narr av meg fordi jeg ikke greide å ha sex med ei dame. Fikk den ikke opp. Sexlivet ble fullstendig ødelagt. 

Anonymkode: 55c65...309

AnonymBruker
Skrevet

Hva med deg selv, TS? Jeg svarer sjeldent i slike tråder der TS ikke besvarer spørsmålet selv også.

Anonymkode: 0125c...d88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Å gjøre narr av meg fordi jeg ikke greide å ha sex med ei dame. Fikk den ikke opp. Sexlivet ble fullstendig ødelagt. 

Anonymkode: 55c65...309

Fult forståelig. Det var ikke greit. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva med deg selv, TS? Jeg svarer sjeldent i slike tråder der TS ikke besvarer spørsmålet selv også.

Ikke viktig med med meg. Men om jeg skulle dele må det være å bli  dumpet av en jeg trodde jeg betydde noe for. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke viktig med med meg. Men om jeg skulle dele må det være å bli  dumpet av en jeg trodde jeg betydde noe for. 

Den personen du selv har dumpet?

Anonymkode: 3a528...bc9

Skrevet

Å bli utfryst av en hel klasse fordi hun populære ikke likte meg, å bli utsatt for psykisk vold og å bli banket opp og dopet ned. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Å bli utfryst av en hel klasse fordi hun populære ikke likte meg, å bli utsatt for psykisk vold og å bli banket opp og dopet ned. 

Utrolig trist å høre! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå har jeg delt. Hva med deg? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den personen du selv har dumpet?

Anonymkode: 3a528...bc9

Nei, hva mener du? 

Skrevet

Kvinner kan være utrolig ondskapsfulle. Selv kan de nekte mannen sin sex i flere ti år. 

Skrevet

Det må være fra bøller i barndommen. Jeg var ikke spesielt utsatt, men slap ikke helt unna. Ikke noe veldig alvorlig.

Jeg har ikke opplevd at noen voksne har gjort noe virkelig ondskapsfullt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...