AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Og hvem var det? Anonymkode: 8790e...9cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Å gjøre narr av meg fordi jeg ikke greide å ha sex med ei dame. Fikk den ikke opp. Sexlivet ble fullstendig ødelagt. Anonymkode: 55c65...309 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Hva med deg selv, TS? Jeg svarer sjeldent i slike tråder der TS ikke besvarer spørsmålet selv også. Anonymkode: 0125c...d88 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å gjøre narr av meg fordi jeg ikke greide å ha sex med ei dame. Fikk den ikke opp. Sexlivet ble fullstendig ødelagt. Anonymkode: 55c65...309 Fult forståelig. Det var ikke greit. Anonymkode: 8790e...9cd 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva med deg selv, TS? Jeg svarer sjeldent i slike tråder der TS ikke besvarer spørsmålet selv også. Anonymkode: 0125c...d88 Ikke viktig med med meg. Men om jeg skulle dele må det være å bli dumpet av en jeg trodde jeg betydde noe for. Anonymkode: 8790e...9cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke viktig med med meg. Men om jeg skulle dele må det være å bli dumpet av en jeg trodde jeg betydde noe for. Anonymkode: 8790e...9cd Den personen du selv har dumpet? Anonymkode: 3a528...bc9 1 Siter
Glitter Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Å bli utfryst av en hel klasse fordi hun populære ikke likte meg, å bli utsatt for psykisk vold og å bli banket opp og dopet ned. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Glitter skrev (1 time siden): Å bli utfryst av en hel klasse fordi hun populære ikke likte meg, å bli utsatt for psykisk vold og å bli banket opp og dopet ned. Utrolig trist å høre! Anonymkode: 8790e...9cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med deg selv, TS? Jeg svarer sjeldent i slike tråder der TS ikke besvarer spørsmålet selv også. Anonymkode: 0125c...d88 Nå har jeg delt. Hva med deg? Anonymkode: 8790e...9cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den personen du selv har dumpet? Anonymkode: 3a528...bc9 Nei, hva mener du? Anonymkode: 8790e...9cd 0 Siter
erik123 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kvinner kan være utrolig ondskapsfulle. Selv kan de nekte mannen sin sex i flere ti år. 0 Siter
Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det må være fra bøller i barndommen. Jeg var ikke spesielt utsatt, men slap ikke helt unna. Ikke noe veldig alvorlig. Jeg har ikke opplevd at noen voksne har gjort noe virkelig ondskapsfullt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.