AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november Og hvem var det? Anonymkode: 8790e...9cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november Å gjøre narr av meg fordi jeg ikke greide å ha sex med ei dame. Fikk den ikke opp. Sexlivet ble fullstendig ødelagt. Anonymkode: 55c65...309 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november Hva med deg selv, TS? Jeg svarer sjeldent i slike tråder der TS ikke besvarer spørsmålet selv også. Anonymkode: 0125c...d88 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å gjøre narr av meg fordi jeg ikke greide å ha sex med ei dame. Fikk den ikke opp. Sexlivet ble fullstendig ødelagt. Anonymkode: 55c65...309 Fult forståelig. Det var ikke greit. Anonymkode: 8790e...9cd 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva med deg selv, TS? Jeg svarer sjeldent i slike tråder der TS ikke besvarer spørsmålet selv også. Anonymkode: 0125c...d88 Ikke viktig med med meg. Men om jeg skulle dele må det være å bli dumpet av en jeg trodde jeg betydde noe for. Anonymkode: 8790e...9cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke viktig med med meg. Men om jeg skulle dele må det være å bli dumpet av en jeg trodde jeg betydde noe for. Anonymkode: 8790e...9cd Den personen du selv har dumpet? Anonymkode: 3a528...bc9 1 Siter
Glitter Skrevet 21. november Skrevet 21. november Å bli utfryst av en hel klasse fordi hun populære ikke likte meg, å bli utsatt for psykisk vold og å bli banket opp og dopet ned. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november Glitter skrev (1 time siden): Å bli utfryst av en hel klasse fordi hun populære ikke likte meg, å bli utsatt for psykisk vold og å bli banket opp og dopet ned. Utrolig trist å høre! Anonymkode: 8790e...9cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med deg selv, TS? Jeg svarer sjeldent i slike tråder der TS ikke besvarer spørsmålet selv også. Anonymkode: 0125c...d88 Nå har jeg delt. Hva med deg? Anonymkode: 8790e...9cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den personen du selv har dumpet? Anonymkode: 3a528...bc9 Nei, hva mener du? Anonymkode: 8790e...9cd 0 Siter
erik123 Skrevet 22. november Skrevet 22. november Kvinner kan være utrolig ondskapsfulle. Selv kan de nekte mannen sin sex i flere ti år. 0 Siter
Grendel Skrevet 22. november Skrevet 22. november Det må være fra bøller i barndommen. Jeg var ikke spesielt utsatt, men slap ikke helt unna. Ikke noe veldig alvorlig. Jeg har ikke opplevd at noen voksne har gjort noe virkelig ondskapsfullt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nå har jeg delt. Hva med deg? Anonymkode: 8790e...9cd Tror det må være når en av mine da nærmeste venninner bare kuttet meg ut helt uten forklaring. Anonymkode: 0125c...d88 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november Skrevet 22. november Ass to mouth og filmet det. Anonymkode: 00b15...999 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november Skrevet 22. november erik123 skrev (3 timer siden): Kvinner kan være utrolig ondskapsfulle. Selv kan de nekte mannen sin sex i flere ti år. Hmm, er det ondskapsfullt? Da har mannen fritt til å gå. Og man er ikke pliktet til å gi noen sex. Det er mellom to personer når begge vil. Tenker mer på dem som har blitt tatt sex av i all tid når mannen ville. Anonymkode: 8790e...9cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november Skrevet 22. november Grendel skrev (3 timer siden): Det må være fra bøller i barndommen. Jeg var ikke spesielt utsatt, men slap ikke helt unna. Ikke noe veldig alvorlig. Jeg har ikke opplevd at noen voksne har gjort noe virkelig ondskapsfullt. Ikke noe kjekk opplevelse og man skulle sluppet sånt. Det er bra da. Anonymkode: 8790e...9cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Tror det må være når en av mine da nærmeste venninner bare kuttet meg ut helt uten forklaring. Anonymkode: 0125c...d88 Det hørtes sårt ut. Full forståelse der! Anonymkode: 8790e...9cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ass to mouth og filmet det. Anonymkode: 00b15...999 Dårlig! Anonymkode: 8790e...9cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november Skrevet 22. november En tidligere venninne lurte meg trill rundt. Vi var elskere, og liksom forelsket i hverandre. Hun var fæl til å manipulere. Og når jeg prøvde å kutte henne ut så kom hun å ringte på døra. Sa at forloveden hennes slo henne osv. vi var mye ute på byen og da flørtet hun med andre. Fant også ut at hun hadde prostituert seg, inntil nylig også. Lurte meg til å vaske hos henne og var jøvlig impåsliten. Hun løy om at faren hennes misbrukte henne i oppveksten, det kom senere frem. Det var bare for å få sympati. Hun sa at hun hadde vært utro mot eksen 18 ganger med forskjellige menn. Keg ble livredd på om jeg hadde pådratt meg noen sykdommer. Det hadde jeg ikke. Jeg hater henne i flere år. En kvinnelig psykopat. Jeg var den du veit, kommer alltid løpende til deg. Æsj som hun manipulerte meg, var aldri fri å få hver dag måtte jeg komme til henne når forloveden var på jobb, når jeg ikke kom dukket hun opp å ringte på. Anonymkode: 84a58...024 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november Skrevet 22. november Å bliÅ bli dumpet for at du ikke får til sexlivet er råttent gjort. Er det slik damer er?? Anonymkode: 55c65...309 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.