AnonymBruker Skrevet 22. november Skrevet 22. november Å bli sviktet av damer hele livet. Jeg er ikke verd noe for dem. Anonymkode: 55c65...309 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Å bliÅ bli dumpet for at du ikke får til sexlivet er råttent gjort. Er det slik damer er?? Anonymkode: 55c65...309 Hvorfor tror du at damer generelt er slik basert på èn kvinnes oppførsel? Så hvis en mann oppfører seg som en drittsekk mot meg så skal jeg automatisk tenke at alle menn er slik? Anonymkode: 3a528...bc9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor tror du at damer generelt er slik basert på èn kvinnes oppførsel? Så hvis en mann oppfører seg som en drittsekk mot meg så skal jeg automatisk tenke at alle menn er slik? Anonymkode: 3a528...bc9 Mange damer er slik, ingen tvil om det. De kan være utrolig ondskapsfull. Anonymkode: 55c65...309 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange damer er slik, ingen tvil om det. De kan være utrolig ondskapsfull. Anonymkode: 55c65...309 Enkelte mennesker, uavhengig av kjønn, kan oppføre seg ondskapsfullt. Dette har lite med kjønn å gjøre. Anonymkode: 3a528...bc9 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Å bliÅ bli dumpet for at du ikke får til sexlivet er råttent gjort. Er det slik damer er?? Anonymkode: 55c65...309 Du må bruke nick hele veien i samme tråd her. Du veksler mellom brukernavn og anonym bruker. Anonymkode: 41f45...033 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. november Skrevet 25. november AnonymBruker skrev (På 22.11.2025 den 19.03): Så hvis en mann oppfører seg som en drittsekk mot meg så skal jeg automatisk tenke at alle menn er slik? Hvis du vil følge manus skal du det, ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. november Skrevet 26. november psykedeliker skrev (13 timer siden): Hvis du vil følge manus skal du det, ja. Jeg aner ikke hva dette "manus" er og kunne ikke brydt meg mindre. Jeg mener det jeg mener. Og generaliseringer omkring kjønn som dette er idiotisk. Anonymkode: 3a528...bc9 0 Siter
psykedeliker Skrevet 26. november Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg aner ikke hva dette "manus" er og kunne ikke brydt meg mindre. Jeg mener det jeg mener. Og generaliseringer omkring kjønn som dette er idiotisk. I så fall vet du jo bedre enn de fleste hva manus er. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. november Skrevet 26. november psykedeliker skrev (6 minutter siden): I så fall vet du jo bedre enn de fleste hva manus er. Du kommer bare med tåkeprat, det orker jeg ikke forholde meg til. Anonymkode: 3a528...bc9 0 Siter
psykedeliker Skrevet 26. november Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kommer bare med tåkeprat, det orker jeg ikke forholde meg til. Nå er det du som tåkeprater. Jeg har redegjort grundig for konseptet manus flere ganger tidligere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember Skrevet 2. desember Jeg har ikke tenkt å mate deg. Anonymkode: 9d305...ef3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.