AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Har ingenting kjekt å melder her dessverre. Jeg får besøk av psykiatrien i morgen og utenom det har jeg ingen planer annet enn å gjøre husarbeid og se serie. Anonymkode: 44e62...7d9 1 Siter
Lillemus Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Bare ta det helt med ro og komme meg etter en underlivsoperasjon jeg hadde på onsdag. 😀 1 Siter
Vendi Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Lillemus skrev (Akkurat nå): Bare ta det helt med ro og komme meg etter en underlivsoperasjon jeg hadde på onsdag. 😀 Håper alt gikk bra. God bedring! ❤️ 0 Siter
Vendi Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg skal i bursdag til faren min i morgen. Rundt tall. Vi blir 17 stk. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 41 minutes ago, AnonymBruker said: Noe kjekt? Anonymkode: 810e5...9cf Det vanlige. Sitte hjemme alene. Blir vant til det etter noen tiår. Anonymkode: 3a138...34a 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden I morgen skal jeg gå tur og gå på Yoga Nidra, på søndag skal jeg treffe en venninne. Begge deler blir fint 👍 Anonymkode: beac9...724 1 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Lite. Ikke har jeg noen å være sammen med og ikke har jeg friske føtter til å gå tur og trene. Men skal lage middag og se serier. 1 Siter
emilie321 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Får først besøk av datter og barnebarnet i morgen og deretter skal vi i barnebursdag. Det kommer til å bli livlig og mye lyd, men hyggelig. Gleder meg. 1 Siter
Lillemus Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Vendi skrev (35 minutter siden): Håper alt gikk bra. God bedring! ❤️ Det gikk veldig bra, men er ganske øm og sår fremdeles og gruer meg litt til magen kommer i gang igjen... 😬 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Blir som vanlig hjemme alene med Netflix. Fantastisk! Anonymkode: 810e5...9cf 0 Siter
Frigg Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Skal på konsert i morgen og ut å spise. Søndag blir rolig. 1 Siter
Vhanja Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Lillemus skrev (3 timer siden): Bare ta det helt med ro og komme meg etter en underlivsoperasjon jeg hadde på onsdag. 😀 God bedring! 0 Siter
påskelilje Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Vi er i Trondheim og besøker to av "barna". Vi gikk tur i vakkert vinterlandskap midt på dagen, var og spiste middag nede i byen, og så på besøk hos dattera om kvelden. Veldig koselig 🥰 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.