Gå til innhold

Hva skal dere i helgen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe kjekt? 

Anonymkode: 810e5...9cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ingenting kjekt å melder her dessverre. Jeg får besøk av psykiatrien i morgen og utenom det har jeg ingen planer annet enn å gjøre husarbeid og se serie.

Anonymkode: 44e62...7d9

Skrevet

Bare ta det helt med ro og komme meg etter en underlivsoperasjon jeg hadde på onsdag. 😀

Skrevet
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Bare ta det helt med ro og komme meg etter en underlivsoperasjon jeg hadde på onsdag. 😀

Håper alt gikk bra. God bedring! ❤️

Skrevet

Jeg skal i bursdag til faren min i morgen. Rundt tall.  Vi blir 17 stk. 

AnonymBruker
Skrevet
41 minutes ago, AnonymBruker said:

Noe kjekt? 

Det vanlige. Sitte hjemme alene. Blir vant til det etter noen tiår.

Anonymkode: 3a138...34a

AnonymBruker
Skrevet

I morgen skal jeg gå tur og gå på Yoga Nidra, på søndag skal jeg treffe en venninne. Begge deler blir fint 👍

Anonymkode: beac9...724

Skrevet

Lite. Ikke har jeg noen å være sammen med og ikke har jeg friske føtter til å gå tur og trene. Men skal lage middag og se serier. 

Skrevet

Får først besøk av datter og barnebarnet i morgen og deretter skal vi i barnebursdag. Det kommer til å bli livlig og mye lyd, men hyggelig. Gleder meg.

Skrevet
Vendi skrev (35 minutter siden):

Håper alt gikk bra. God bedring! ❤️

Det gikk veldig bra, men er ganske øm og sår fremdeles og gruer meg litt til magen kommer i gang igjen... 😬

AnonymBruker
Skrevet

Blir som vanlig hjemme alene med Netflix. Fantastisk! 

Skrevet

Skal på konsert i morgen og ut å spise.  Søndag blir rolig.

Skrevet
Lillemus skrev (3 timer siden):

God bedring! :) 

Skrevet

Vi er i Trondheim og besøker to av "barna". Vi gikk tur i vakkert vinterlandskap midt på dagen, var og spiste middag nede i byen, og så på besøk hos dattera om kvelden. Veldig koselig 🥰

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...