AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november Har ingenting kjekt å melder her dessverre. Jeg får besøk av psykiatrien i morgen og utenom det har jeg ingen planer annet enn å gjøre husarbeid og se serie. Anonymkode: 44e62...7d9 1 Siter
Lillemus Skrevet 21. november Skrevet 21. november Bare ta det helt med ro og komme meg etter en underlivsoperasjon jeg hadde på onsdag. 😀 2 Siter
Vendi Skrevet 21. november Skrevet 21. november Lillemus skrev (Akkurat nå): Bare ta det helt med ro og komme meg etter en underlivsoperasjon jeg hadde på onsdag. 😀 Håper alt gikk bra. God bedring! ❤️ 0 Siter
Vendi Skrevet 21. november Skrevet 21. november Jeg skal i bursdag til faren min i morgen. Rundt tall. Vi blir 17 stk. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november 41 minutes ago, AnonymBruker said: Noe kjekt? Anonymkode: 810e5...9cf Det vanlige. Sitte hjemme alene. Blir vant til det etter noen tiår. Anonymkode: 3a138...34a 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november I morgen skal jeg gå tur og gå på Yoga Nidra, på søndag skal jeg treffe en venninne. Begge deler blir fint 👍 Anonymkode: beac9...724 1 Siter
Glitter Skrevet 21. november Skrevet 21. november Lite. Ikke har jeg noen å være sammen med og ikke har jeg friske føtter til å gå tur og trene. Men skal lage middag og se serier. 1 Siter
emilie321 Skrevet 21. november Skrevet 21. november Får først besøk av datter og barnebarnet i morgen og deretter skal vi i barnebursdag. Det kommer til å bli livlig og mye lyd, men hyggelig. Gleder meg. 1 Siter
Lillemus Skrevet 21. november Skrevet 21. november Vendi skrev (35 minutter siden): Håper alt gikk bra. God bedring! ❤️ Det gikk veldig bra, men er ganske øm og sår fremdeles og gruer meg litt til magen kommer i gang igjen... 😬 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november Blir som vanlig hjemme alene med Netflix. Fantastisk! Anonymkode: 810e5...9cf 0 Siter
Frigg Skrevet 21. november Skrevet 21. november Skal på konsert i morgen og ut å spise. Søndag blir rolig. 1 Siter
Vhanja Skrevet 21. november Skrevet 21. november Lillemus skrev (3 timer siden): Bare ta det helt med ro og komme meg etter en underlivsoperasjon jeg hadde på onsdag. 😀 God bedring! 1 Siter
påskelilje Skrevet 21. november Skrevet 21. november Vi er i Trondheim og besøker to av "barna". Vi gikk tur i vakkert vinterlandskap midt på dagen, var og spiste middag nede i byen, og så på besøk hos dattera om kvelden. Veldig koselig 🥰 1 Siter
stjernestøv Skrevet 22. november Skrevet 22. november Lillemus skrev (13 timer siden): Det gikk veldig bra, men er ganske øm og sår fremdeles og gruer meg litt til magen kommer i gang igjen... 😬 Det er du nok etter operasjon. God bedring ❤️ 1 Siter
Dorthe Skrevet 22. november Skrevet 22. november Lillemus skrev (22 timer siden): Det gikk veldig bra, men er ganske øm og sår fremdeles og gruer meg litt til magen kommer i gang igjen... 😬 God bedring, Lillemus. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. november Skrevet 22. november Jeg jobbet på hjemmekontor i dag. Etterpå var vi på mathallen på Vulkan og spiste lutefisk med et vennepar. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november Skrevet 23. november Drømmer om en helg, en dag eller noen timer jeg kan gjøre noe som ikke er innhenting av husarbeid, jobb eller annet på etterslep. Fridager og helger er buffere brukt til å ta igjen noe av det jeg ikke har rukket. Har aldri opplevd å komme a jour og tenke: Nå er jeg ferdig med alt jeg burde ha gjort innen nå - nå gjør jeg noe jeg har lyst til... det hender ofte at jeg sitter på mobilen som nå,ser korte reels eller svarerlitt på forum, men det er med dårlig samvittighetIg er begrenset til små tidslommer i ledd av å utsette annet. Det er nok ikke det jeg ville gjort om jeg skulle ha planlagt mer målrettet hva jeg ville brukt helgen på. Er for mye annet som ikke kan vente. Anonymkode: be8a7...38c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.