AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Kan jeg spørre familie og venner om å gi meg konstruktiv kritikk på hvem jeg er som person? Hva tenker dere om det? Grunnen til at jeg ønsker denne konstruktive kritikken er fordi jeg ønsker å bli et bedre menneske. Anonymkode: 3a1f7...1a9 0 Siter
Lillemus Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kan jeg spørre familie og venner om å gi meg konstruktiv kritikk på hvem jeg er som person? Hva tenker dere om det? Grunnen til at jeg ønsker denne konstruktive kritikken er fordi jeg ønsker å bli et bedre menneske. Anonymkode: 3a1f7...1a9 Det kan du, men tenk godt over hvordan du vil kunne reagere om du får tilbakemeldinger du slett ikke er forberedt på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Lillemus skrev (6 minutter siden): Det kan du, men tenk godt over hvordan du vil kunne reagere om du får tilbakemeldinger du slett ikke er forberedt på. Ja, det var det da. Man vet jo ikke hva man får høre før man får høre det liksom. Kanskje jeg bør tenke litt mer på det før jeg bestemmer meg for å spørre? Anonymkode: 3a1f7...1a9 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.