AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november Eller skal man helst ikke det? Anonymkode: 42e2f...f78 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november Skrevet 21. november Hvorfor skal man ikke det? Den grunnen har ikke jeg fått med meg. Anonymkode: 67baf...0f3 0 Siter
nachnoo Skrevet 21. november Skrevet 21. november Det er helt ok. Men ikke måker i byer og boligfelt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. november Skrevet 21. november nachnoo skrev (25 minutter siden): Det er helt ok. Men ikke måker i byer og boligfelt. Ikke duer heller. 1 Siter
påskelilje Skrevet 21. november Skrevet 21. november Ja, vi mater småfugler om vinteren. Startet forrige helg. Veldig moro å kikke på dem og se om det dukker opp noen nye arter 🐦 1 Siter
cathlin Skrevet 22. november Skrevet 22. november nachnoo skrev (7 timer siden): Det er helt ok. Men ikke måker i byer og boligfelt. Dorthe skrev (7 timer siden): Ikke duer heller. Hvorfor ikke? 0 Siter
cathlin Skrevet 22. november Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Eller skal man helst ikke det? Anonymkode: 42e2f...f78 Jo, særlig på vinteren er det fint å hjelpe fuglene, da det er mindre mat å finne. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Eller skal man helst ikke det? Anonymkode: 42e2f...f78 Joda, men ikke sleng utover mer mat enn fuglene klarer å spise opp der og da, det drar rotter og mus til stedet. Loff er ikke egnet, men grove brød, solsikkefrø og også tørrfôr til hund og katt er godt egnet til ender. Småfuglene setter pris på solsikkefrø, meiseboller og nøtter f.eks. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. november Skrevet 22. november cathlin skrev (12 timer siden): Hvorfor ikke? Det er skikkelig ekle fugler, luftas rotter og de sprer salmonella. 0 Siter
cathlin Skrevet 25. november Skrevet 25. november Dorthe skrev (På 22.11.2025 den 18.48): Det er skikkelig ekle fugler, luftas rotter og de sprer salmonella. Jeg syns det er leit at duene har fått så lav status. Det var jo vi som brakte dem inn og brukte dem som brevduer. Da var de viktige https://lille.snl.no/brevdue 1 Siter
emilie321 Skrevet 25. november Skrevet 25. november Her jeg bor er det ikke lov til å mate fuglene da det ofte medfører mer rotter og mus. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. november Skrevet 29. november Ja fuglene å endene trenger mat om vinteren. Mat i vei. Anonymkode: 53cb2...770 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.