Gå til innhold

Ble livet som du håpte på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller trodde det skulle bli? Og er du fornøyd? 

Anonymkode: 36aa9...7eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Livet er jo ikke over enda, men livet hittil ble ikke som jeg håpte på i alle fall. Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å bli psykisk syk og bli så dårlig som jeg i en periode var. Jeg savner også å ha kjæreste/samboer, barn og nære venninner. Hva med deg?

Anonymkode: d1199...bf9

Skrevet

Nei, det ble noen knuste drømmer.

Derfor var det bare å gå tilbake til tegnebrettet og begynne på et nytt utkast. Jeg er fortsatt på det kjedelige skissestadiet, men en dag skal det bli farger igjen.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Eller trodde det skulle bli? Og er du fornøyd? 

Anonymkode: 36aa9...7eb

Jeg er ydmyk.  Etter at jeg fikk Parkinson har jeg tenkt mye igjennom livet mitt.  Ingen kan forutse livet sitt, men jeg er takknemlig for mye.  Snart er jeg fulltidspensjonist.  Jeg har hatt mange sorger jeg skulle gjerne vært foruten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...