AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Eller trodde det skulle bli? Og er du fornøyd? Anonymkode: 36aa9...7eb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Livet er jo ikke over enda, men livet hittil ble ikke som jeg håpte på i alle fall. Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å bli psykisk syk og bli så dårlig som jeg i en periode var. Jeg savner også å ha kjæreste/samboer, barn og nære venninner. Hva med deg? Anonymkode: d1199...bf9 1 Siter
Sokk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei, det ble noen knuste drømmer. Derfor var det bare å gå tilbake til tegnebrettet og begynne på et nytt utkast. Jeg er fortsatt på det kjedelige skissestadiet, men en dag skal det bli farger igjen. 1 Siter
Frigg Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Eller trodde det skulle bli? Og er du fornøyd? Anonymkode: 36aa9...7eb Jeg er ydmyk. Etter at jeg fikk Parkinson har jeg tenkt mye igjennom livet mitt. Ingen kan forutse livet sitt, men jeg er takknemlig for mye. Snart er jeg fulltidspensjonist. Jeg har hatt mange sorger jeg skulle gjerne vært foruten. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.