Frigg Skrevet 21. november Skrevet 21. november Har dere fått styling på bolig før salg, og tror dere i så fall at det øker prisen? 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 21. november Skrevet 21. november Frigg skrev (2 minutter siden): Har dere fått styling på bolig før salg, og tror dere i så fall at det øker prisen? Det tror jeg kommer an på utgangspuktet. Noen trenger, andre ikke. Jeg brukte ikke, men er flink til å style selv, mener jeg 😃 Jeg fikk i hvert fall mye over takst og mer enn jeg forventet. Men jeg solgte i januar og det er ofte en god måned å selge på. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 21. november Skrevet 21. november Jeg brukte det en gang og tror det var verdt det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november Skrevet 22. november Frigg skrev (8 timer siden): Har dere fått styling på bolig før salg, og tror dere i så fall at det øker prisen? Vi brukte det i høst og ja, hos oss var det definitivt verdt det og antagelig avgjørende for salg i det hele tatt! 0 Siter
morsan Skrevet 23. november Skrevet 23. november Da jeg solgte min bolig, var det i avtalen med megler inkludert én times gjennomgang av boligen sammen med en stylist. Jeg tok den og endret noe på styling etter gjennomgangen. Hun var generelt sett fornøyd, men kom med noen tips som var OK. Da mannen min solgte sin bolig, før vi skulle flytte sammen, betalte han for styling og leie av møbler og stæsj. Jeg vil si det var vel anvendte penger. 0 Siter
cilie Skrevet 23. november Skrevet 23. november Det kan nok være det, men jeg tenker å prøve selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.