AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 Skrevet 22. november 2025 Har du begynt å forberede til advent og jul? Fortell gjerne. Trenger innspill. Anonymkode: 49674...bb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 Skrevet 22. november 2025 Jeg har så vidt begynt å tenke på julegaver og hva jeg skal kjøpe til hvem, utenom det har jeg forberedt fint lite. Skal sies at jeg skal feire jul hos min mor i år så hun står for de fleste forberedelsene der. Anonymkode: 0c883...045 0 Siter
emilie321 Skrevet 22. november 2025 Skrevet 22. november 2025 Har laget og levert pakkekalender til datteren. Har skrevet liste over hvem som skal få julegave (16 stk) og har kjøpt 4 gaver. Kommer ikke til å gjøre så mange andre forbredelser da jeg skal være borte fra 23 desember til 26 desember. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. november 2025 Skrevet 22. november 2025 Jeg har kjøpt 5 marsipangriser, ellers så ligger jeg lavt. Og har kjøpt julekalender til mannen, minstemann og dattera mi og svigersønn 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2025 Skrevet 23. november 2025 Har hengt opp julegardiner og tatt frem et par stjerner med lys i, jeg er som sagt i en annen tråd nyoperert og må ta det rolig ut året så det ble gjort forrige helg. Flax-kalendere er kjøpt og delt ut til de som pleier å få og adventslys er innkjøpt. 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2025 Skrevet 23. november 2025 Det mest «forberedende» er vel dette: Jeg har i år midlertidig gjeninnført pakkekalender til sønn&samboer. Jeg har lagt et puslespill med julemotiv og deretter plukket opp bitene i system og lagt i papirposer, én for hver dag. Det er jo mye lettere å legge brikker som allerede er sortert, men kanskje blir det en hyggelig ting for de to å gjøre sammen hver dag. Jeg har også kjøpt noen mindre julegaver og jeg har begynt å lese anmeldelser av årets beste pinnekjøtt. 1 Siter
laban Skrevet 23. november 2025 Skrevet 23. november 2025 Vi har satt opp litt lys ute, ellers skjer det ikke noe synlig her før neste helg, når det er første søndag i advent. Generelt pleier jeg å vente med juleforberedelser til da. Det er en hel måned igjen, selv om handelsstanden styrer på. Jeg har nettopp kjøpt noe småtteri som skal sendes. Jeg minner også stadig meg selv på at jeg skal kjøpe Flax-kalendere snart. 1 Siter
frosken Skrevet 23. november 2025 Skrevet 23. november 2025 Ble litt inspirert av denne tråden, vurderer å henge opp julestjerne og kanskje noe lys på balkongen i dag. Ellers så kan man jo kanskje se på å gjennomgå influensa/luftveisinfeksjon som en del av juleforberedelsene også ... 1 Siter
Glitter Skrevet 23. november 2025 Skrevet 23. november 2025 Har kjøpt de fleste julegavene. På torsdag skal jeg pynte her. Må rydde litt først. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. november 2025 Skrevet 23. november 2025 frosken skrev (1 time siden): Ble litt inspirert av denne tråden, vurderer å henge opp julestjerne og kanskje noe lys på balkongen i dag. Ellers så kan man jo kanskje se på å gjennomgå influensa/luftveisinfeksjon som en del av juleforberedelsene også ... Uff god bedring ❤️ 1 Siter
stjernestøv Skrevet 23. november 2025 Skrevet 23. november 2025 Har byttet til jule gardiner. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2025 Skrevet 23. november 2025 frosken skrev (1 time siden): Ble litt inspirert av denne tråden, vurderer å henge opp julestjerne og kanskje noe lys på balkongen i dag. Ellers så kan man jo kanskje se på å gjennomgå influensa/luftveisinfeksjon som en del av juleforberedelsene også ... Da har du gjort unna det i god tid før jul! 🥰 2 Siter
morsan Skrevet 23. november 2025 Skrevet 23. november 2025 frosken skrev (6 timer siden): Ellers så kan man jo kanskje se på å gjennomgå influensa/luftveisinfeksjon som en del av juleforberedelsene også ... Usj, god bedring!! 1 Siter
Fru2020 Skrevet 23. november 2025 Skrevet 23. november 2025 Vi har hengt opp lys ute og jeg har kjøpt inn til å lage krans og pynte inngangspartiet og terrasse (vi sitter enda ute og drikker kaffe) Jeg har kjøpt alle gavene og julekalendere. I år gjør jeg det enkelt alle som får kalender får en gave til hver søndag i advent. I tillegg har jeg heklet to tepper som blir julegaver, heklet 28 hjerter som jeg skal pynte gavene med og heklet 30 kranser som jeg skal lime på julekort. Jeg har kjøpt inn mer julepynt siden huset jeg bor i i år er dobbelt så stort som det jeg har bodd i de siste årene. Jeg har bestilt vaskehjelp som kommer på onsdag så da tenker jeg å pynte på kvelden. Sitter nå og studerer tik tok videoer. Har en plan om å lage en bakgrunn på kjøkkenvinduet av kulturmelk. Jeg gleder meg til de neste ukene❤️ 1 Siter
Vendi Skrevet 23. november 2025 Skrevet 23. november 2025 frosken skrev (7 timer siden): Ble litt inspirert av denne tråden, vurderer å henge opp julestjerne og kanskje noe lys på balkongen i dag. Ellers så kan man jo kanskje se på å gjennomgå influensa/luftveisinfeksjon som en del av juleforberedelsene også ... Masse god bedring! 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2025 Skrevet 23. november 2025 Jeg begynte litt i dag og har vasket kjøkkenet og alle lister i leiligheten, så deilig å ha det gjort! Satt frem to lysholdere som du setter telys inni så det blir koselig stemning. Skal se etter to julegaver i morgen. Anonymkode: c55ee...913 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 24. november 2025 Skrevet 24. november 2025 Har hengt ut lys utendørs, og er faktisk ferdig med de fleste julegavene. Gruet meg i lengre tid til en vaskejobb som var nødvendig, men når jeg kom i gang tok det mindre enn en time Neste helg blir det å pynte litt til advent, og skifte til julegardiner. 0 Siter
Kayia Skrevet 24. november 2025 Skrevet 24. november 2025 frosken skrev (21 timer siden): Ble litt inspirert av denne tråden, vurderer å henge opp julestjerne og kanskje noe lys på balkongen i dag. Ellers så kan man jo kanskje se på å gjennomgå influensa/ luftveisinfeksjon som en del av juleforberedelsene også ... ✔️ Årets influensa, check Eller det vil si, er midt i forløpet. Har vært syk siden torsdag og hadde håpet å dra på jobb i dag, men dengang ei. Ikke bare er årets variant kraftig, den er seig også. Det eneste positive er at jeg (snart) er ferdig med den for i år. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. november 2025 Skrevet 24. november 2025 Kayia skrev (27 minutter siden): ✔️ Årets influensa, check Eller det vil si, er midt i forløpet. Har vært syk siden torsdag og hadde håpet å dra på jobb i dag, men dengang ei. Ikke bare er årets variant kraftig, den er seig også. Det eneste positive er at jeg (snart) er ferdig med den for i år. God bedring ❤️ Ikke greit det der. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 Skrevet 24. november 2025 Jeg ser mange hus og leiligheter har julelys og pyntet mye allerede. Jeg tenker å starte denne uken og det er jo 1 advent til helgen. Lyst å bake litt, så får se hvor mye jeg får gjort denne uken. Herlig tid er det. Anonymkode: 49674...bb7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.