påskelilje Skrevet 24. november 2025 Skrevet 24. november 2025 Jeg skal pynte til advent til helga, blir koselig! Og så skal min mor, min søster og jeg bake sammen 🥰 0 Siter
Ekstra Skrevet 24. november 2025 Skrevet 24. november 2025 Jeg er litt konservativ og pynter ikke noe før første advent. Blir vel en stjerne i vinduet og noe på ytterdøren til helgen. Resten kan vente. 0 Siter
nachnoo Skrevet 24. november 2025 Skrevet 24. november 2025 Jeg er ferdig med forberedelsene til jul. Kjøpte en flaske Gammel Opland i september. Den gir jeg bort. Så kjøpte jeg Knoll og Tott julehefte i dag. Til meg selv på julekvelden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 Skrevet 24. november 2025 nachnoo skrev (24 minutter siden): Jeg er ferdig med forberedelsene til jul. Kjøpte en flaske Gammel Opland i september. Den gir jeg bort. Så kjøpte jeg Knoll og Tott julehefte i dag. Til meg selv på julekvelden. Skal du ikke pynte til jul eller har du andre som gjør det for deg? Anonymkode: fb625...f72 0 Siter
Vendi Skrevet 24. november 2025 Skrevet 24. november 2025 nachnoo skrev (31 minutter siden): Jeg er ferdig med forberedelsene til jul. Kjøpte en flaske Gammel Opland i september. Den gir jeg bort. Så kjøpte jeg Knoll og Tott julehefte i dag. Til meg selv på julekvelden. Faren min likte godt Knoll og Tott julehefte før, og kjøpte det inn hver jul 🥰 0 Siter
nachnoo Skrevet 24. november 2025 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Skal du ikke pynte til jul eller har du andre som gjør det for deg? Anonymkode: fb625...f72 Jeg har det greit nok de andre 364 dagene også 🙂 0 Siter
Fru2020 Skrevet 25. november 2025 Skrevet 25. november 2025 Begynte å pynte idag. Første jeg gjorde var å male en granskog på kjøkkenvinduet med surmelk. Så tok jeg meg en pause. Da tok en av kattene å hoppet opp i vinduet og slikket vekk skogen🙈 2 Siter
laban Skrevet 25. november 2025 Skrevet 25. november 2025 Fru2020 skrev (11 minutter siden): Første jeg gjorde var å male en granskog på kjøkkenvinduet med surmelk. Så tok jeg meg en pause. Da tok en av kattene å hoppet opp i vinduet og slikket vekk skogen🙈 🤭🐱 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2025 Skrevet 25. november 2025 Fru2020 skrev (16 minutter siden): Begynte å pynte idag. Første jeg gjorde var å male en granskog på kjøkkenvinduet med surmelk. Så tok jeg meg en pause. Da tok en av kattene å hoppet opp i vinduet og slikket vekk skogen🙈 Hoho! Morsomt med katt, da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.