emilie321 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og du virker veldig bitter og negativ. Anonymkode: e962d...2e0 Jeg opplever ikke @Everybody veldig bitter og negativ her, men han forteller vel mer hvordan ting er. Det er ikke alltid en blir bra selv om en gjør alt en kan selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Everybody skrev (3 minutter siden): Du tror det bare er å oppsøke psykiatrien også hjelper de deg slik at du kommer deg videre og får et bedre liv? Eller somatikken for den slags skyld? Jeg har aldri sagt det er "bare". Men at til syvende og sist så er det opp til en selv om man vil få det så bra man kan utfra de forutsetninger man har. emilie321 skrev (Akkurat nå): Jeg opplever ikke @Everybody veldig bitter og negativ her, men han forteller vel mer hvordan ting er. Det er ikke alltid en blir bra selv om en gjør alt en kan selv. Da har vi litt ulik oppfatning. Både jeg og flere jeg kjenner har fått god hjelp i psykiatrien. Det er heller ikke snakk om å bli "bra" i den forstand, men så bra man kan få det innenfor de forutsetninger man har. Eller i det minste bedre. En ting er i hvert fall sikkert - hvis man bare sitter i sofaen og tenker at livet er fælt og ingenting kan gjøres, da vil ikke livet bli bedre heller. Anonymkode: e962d...2e0 0 Siter
emilie321 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri sagt det er "bare". Men at til syvende og sist så er det opp til en selv om man vil få det så bra man kan utfra de forutsetninger man har. Da har vi litt ulik oppfatning. Både jeg og flere jeg kjenner har fått god hjelp i psykiatrien. Det er heller ikke snakk om å bli "bra" i den forstand, men så bra man kan få det innenfor de forutsetninger man har. Eller i det minste bedre. En ting er i hvert fall sikkert - hvis man bare sitter i sofaen og tenker at livet er fælt og ingenting kan gjøres, da vil ikke livet bli bedre heller. Anonymkode: e962d...2e0 Har selv fått god hjelp i psykiatrien og har blitt vesentlig bedre enn det jeg var, men langt fra bra. Vet at en må jobbe selv for å få det bedre, men en er også avhengig av andre for å kunne bli bedre. Føler også på skam innimellom fordi jeg ikke har blitt enda bedre. Mener ikke at en bare skal dille med folk, men det å være hard tror jeg ikke løfter noen. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har aldri sagt det er "bare". Men at til syvende og sist så er det opp til en selv om man vil få det så bra man kan utfra de forutsetninger man har. Da har vi litt ulik oppfatning. Både jeg og flere jeg kjenner har fått god hjelp i psykiatrien. Det er heller ikke snakk om å bli "bra" i den forstand, men så bra man kan få det innenfor de forutsetninger man har. Eller i det minste bedre. En ting er i hvert fall sikkert - hvis man bare sitter i sofaen og tenker at livet er fælt og ingenting kan gjøres, da vil ikke livet bli bedre heller. Anonymkode: e962d...2e0 Ts her, jeg sitter ikke bare i sofaen og tenker livet er fælt. Gjør det og, men jeg er i kontakt med lege og har prøvd behandling uten store hell. Så oppgitthet på at det ikke er blitt noe bedring til nå. Veien videre gir da frustrasjon fordi jeg vet ikke hvor den går og om jeg blir bedre/bra. Anonymkode: b9bed...ae9 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Everybody skrev (47 minutter siden): Det er jo noen som har problemer og sykdommer som gjør at de ikke kan få et bra liv. Det er også mangelfull hjelp å få. Eng. Ikke fått noe hjelp som har hatt effekt her enda ihvertfall. Anonymkode: b9bed...ae9 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg er ikke den sterkeste psykisk og når jeg nå har fysisk opp på det har det gjort noe med meg. Anonymkode: b9bed...ae9 0 Siter
frosken Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er glad på dine vegne at du klarer det og har gjort det. Jeg får bekreftelse på at jeg ikke e god nok. Og at ingen er interessert i meg med tap av mennesker i livet mitt og svar her. Og i tillegg med vondt 24/7 hvor jeg ikke orker noe er livet ikke verdt noe. Ja, det er mitt liv og nå e det rusje bane nedover bakke. Og jeg ingen tro på noen forandring der. Anonymkode: b9bed...ae9 Oppfatter du denne tråden som at du primært får bekreftelse på at du ikke er god nok og at ingen er interessert i deg? Eller sitter du igjen med dette inntrykket etter også å ha startet andre tråder? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden frosken skrev (1 time siden): Oppfatter du denne tråden som at du primært får bekreftelse på at du ikke er god nok og at ingen er interessert i deg? Eller sitter du igjen med dette inntrykket etter også å ha startet andre tråder? Jeg har laget flere tråder her. Det er nok generelt at jeg føler meg ikke god nok i livet og her. Ting som har skjedd og som bekrefter det. Anonymkode: b9bed...ae9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.