Grendel Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden nachnoo skrev (13 timer siden): Her kunne jeg svart det samme; det skjer ikke. Men jeg velger å svare på det du er ute etter. Jeg har venner av begge kjønn som lever i samkjønnet forhold, og jeg har ingen problemer med det. Det er kun deres sak. Men også overfor dem forteller jeg min mening om at jeg synes barn bør vokse opp med en mor og en far. Som voksne mennesker lever vi godt med at vi ikke er enige i alt. Det skal noe meget alvorlig til før jeg skulle "slå hånden av noen". Om partneren min skulle finne en annen, er det vel naturlig om kontakten ble noe mindre tett. Hva tenker du om skilsmisse hvis alle har rett på en mor og en far? Våre besteforeldre mente at det var synd og skam og "stakkars barn". 0 Siter
Grendel Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden nachnoo skrev (15 timer siden): Det skjer ikke 😄 Det er bare tilfeldigheter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Grendel skrev (1 time siden): Hva tenker du om skilsmisse hvis alle har rett på en mor og en far? Våre besteforeldre mente at det var synd og skam og "stakkars barn". Barna har da virkelig en mor og en far selv om mor og far er skilt? 1 Siter
nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Grendel skrev (1 time siden): Det er bare tilfeldigheter. Nei, det er absolutt ikke tilfeldigheter. Jeg kan garantere at jeg aldri vil oppleve at en datter finner seg en kvinne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.